R4 Regenerare Sistem Imunitar folosind BIOBRAN 1000
joi, 1 septembrie 2011   ::   0 Comentarii :: :: Video, KI-OM-LOGIA, Munca fara stres, Cancer, Carti

Începind de azi 01 Septembrie 2011, vom prezenta informatii de ultima ora despre soluțiile practice ce pot fi integrate cu Tehnica Radiantă® conform celor 4R din strategia noastră de Management Activ al Stresului: 1-Folosirea Radianței Interioare, 2-Răspunderea Personală, 3-Rețeaua de Suport, 4-Resursele Naturale de calitate și cit mai diversificate.

Azi va prezentăm R4 Regenerare Sistem Imunitar folosind BIOBRAN 1000, un supliment Alimentar Japonez realizat din tărîțe de orez, folosind informațiile prezentate pe situl firmei din Bucuresti CHEMOMED INTERNATIONAL.

Pentru început va invităm să vizionați videoclipul  Războiul Celular în care Pr. Dr. în Imuno-Biologie Mamdooh Ghnomeun prezintă:

• Componentele și modul în care sistemul imunologic apără corpul nostru de tumori, virusuri sau microbi.

• Este arătat efectul stresului asupra capacității de luptă a Sistemului Imunitar

• Modul în Sistemul Imunitar poate fi regenerat folosind suplimentul alimentar Japonez BIOBRAN 1000,

Cand sanatatea este la mijloc, trebuie sa stim ce poate si ce nu poate sa faca un supliment pentru noi. Nu reclama sau strategiile de marketing trebuie sa determine utilizarea unor asemenea produse, ci doar dovezile eficientei lor. Cand avem in fata situatii ce privesc viata si moartea, este mai bine sa utilizezi suplimente cu rezultate documentate si de la companii care isi pot sustine afirmatiile facute la adresa produselor pe care le au, cu materiale obtinute din cercetari clinice la nivel international ce au fost publicate.
Daiwa Pharmaceutical Co.Ltd- Japonia, este o astfel de companie, iar supliment nutritiv Bio Bran 1000 / MGN-3,  100% natural (GMO free), ramane probabil cel mai puternic  imunostimulant de pe piata in momentul de fata utilizat ca adjuvant in terapia anticanceroasa, chiar si in paralel cu chimioterapia, marindu-i efcienta si reducandu-i efectele negative.
BioBran 1000 este un supliment nutritiv cu activitate imunostimulatoare utilizat de peste 15 ani in S.U.A., Japonia, Anglia etc. Denumirea comerciala este BioBran 1000 (marca inregistrata) si este fabricat de DAIWA Pharmaceutical Co.Ltd.,- Japonia. Componenta activa este MGN-3 Arabinoxilan. Arabinoxilanul - este un polimer a doua pentaze L(+) Arabinoza si D(+) Xiloza este unul din componentele hemicelulozei B care la randul ei este partea hidrolizabila a cortexului boabelor de cereale (grau, orez, porumb). Tarata rezultata din decorticarea orezului este valorificata ca fibra alimentara. Arabinoxilanul din aceasta fibra este eliminat nedigerat deoarece la greutatea moleculara naturala nu este solubil.

Dr.Ghoneum M. din Departamentul de Imunologie al Universitatii DREW din Los Angeles a avut ideea de a reduce greutatea moleculara a Arabinoxilanului extras din tarata de orez prin hidroliza partiala enzimatica, operatie ce a dus la fractiuni moleculare partial solubile care pot fi absorbite din intestin intr-o cantitate semnificativa ca imuno-modulator limfocitar. Hidroliza este efectuatã cu un extract din ciuperca schiitake (Lentium M), utilizatã în Japonia în tratamentul cancerului. Produsul de hidrolizã contine în afarã de arabinoxilanul modificat ca biodisponibilitate, fracþiuni de hemicelulozã B, diverse polizaharide si proteoglicoli.
Se poate observa cã ingredientele produsului BioBran 1000 sunt toate de origine vegetalã, nemodificate genetic iar manipularea lor se face în absenþa solventilor sau catalizatorilor chimici, fapt ce conduce la un produs real natural.
Testele preclinice au dovedit lipsa mutatiilor genetice, toxicitate acutã sau cronicã practic inexistentã si o puternicã activitate imuno-stimulantã (in vitro si in vivo).
In prestigioasa revista Int.Immunotherapy (XIV, 2/88-89, 1998) Dr.Ghoneum raporteaza o dublare a activitatii limfocitelor NK (NaturalKiller) dupa o saptamana de administrare a 3g / zi si o triplare dupa 2 luni. In abstract-ul unui simpozion din acelasi an se descrie spectaculoase cresteri ale ratei de diviziune a limfocitelor T si B (experiment in vivo). Williams D. (Alternatives for Health Conscious Ind, nr.15, sept 1998) descrie cresteri ale nr. de granulozitati din limfocitele NK, a nivelului de interferon si a factorului de nacrozare a tumorilor (TNF).Studii clinice (disponibile la cerere) desfasurate in spitale din Japonia, au definit domeniul de utilizare al Arabinoxilanului modificat; preparatul care il contine este un supliment nutritional puternic imunostimulant, lipsit de toxicitate.

BioBran este administrat ca adjuvant al terapiei:

-          Anticanceroasa conventionala (medicamentoasa), indiferent de tip sau stadiu inclusiv leucemie. Reduce diseminarea chirurgicala si depletia imunitara indusa radio sau chimioterapic. (Reduce efectele negative ale chimioterapiei si radioterapiei, marind totodata eficienta acestor tratamente)
-          Anticanceroasa neconventionala cu inhibitori angiogenetici, medicamentosi (endostatin, angiostatin) sau remedii naturiste (cartilaj de rechin, diete, sucuri vitaminizante etc.);

BioBran este indicat ca supliment nutritiv si in afectiuni precum:

-          Stari precanceroase (displazii) ( 1g (1 plic) pe zi);
-          Hepatita B si C;
-          Diabet (noninsulino dependent)
-          Reumatism cronic;
-          SIDA
-          Infectii cornice (bacteriene, virale, fuegice) ( 1g (1 plic) pe zi);
-          Virozelor respiratorii acute mai ales la persoanele în vârstã ( 1g (1 plic) pe zi);
-          Tabagism, etilism.

BioBran mai este indicat ca supliment nutritiv pentru:

-          Persoane deficiente imunitar; ( 1g (1 plic) pe zi)
-          Persoane provenind din familii antecedente neoplazice heredo-colaterale;
-          Persone care trãiesc sau lucreazã în medii cu noxe (aglomeraþii urbane, respectiv, industria chimicã, rafinãrii, vopsitorii, etc);

VALOAREA BIOBRANULUI CA HRANA FUNCTIONALA

Din cauza efectului imunostimulator, Biobranul este clasificat ca hrana functionala. Desi majoritatea cercetarilor asupra Biobranului au fost concentrate pe abilitatile sale antitumorale si antivirale, produsul a fost de asemenea de medici pentru a trata o mare varietate de afectiuni :
- Efect antioxidant
- Imbunatatirea tolerantei la glucoza
- Cresterea (stiumularea) functiei pancreatice
- Cresterea (stiumularea) functiei hepatice ( a ficatului)
- Reducerea efectelor adverse ale chimioterapiei

- Imbunatatirea calitatii vietii

DOVEZI PRIVIND EFICACITATEA BIOBRANULUI

Testarile extinse au fost facute pentru a determina siguranta si eficacitatea Biobranului in tratarea unei varietati de afectiuni. Aceste teste includ:

• Testarea in vitro pentru a determina efectele Biobranului la nivel cellular
  • Testarea in vivo pe organisme vii. Studiile au foat facute pe soareci, sobolani si oameni. Soarecii si sobolanii au fost infectati cu tumori cancerigene sau diabet pentru a reproduce bolile umane corespondente. Soarecilor si sobolanilor li s-au administrat uneori Biobran si medicamente uzuale folosite pentru a trata aceste afectiuni iar efectele au fost monitorizate.Teste clinice in cadrul carora Biobranul este administrat pacientilor care sufera de boli grave si au sistemul imunitar compromis.

IMBUNATATIND ACTIVITATEA CELULELOR NK

Celulele NK joaca un rol vital in consolidarea sistemului imunitar si paza impotriva bolilor. Celulele NK sunt prima linie de aparare impotriva dezvoltarii tumorilor. Ele recunosc si distrug celulele tumorale si celulele infectate cu virusuri. Celulele NK au primit o atentie speciala din cauza potentialului rol in ceea ce priveste rezistenta la cancer. Oricum, nu este clar pe deplin cum rezista ele la dezvoltarea, progresarea si raspandirea tumorilor induse sau spontane.

Studiile au aratat ca activitatea celulelor NK este suprimata in cazul tumorilor la soareci si sobolani. Ca rezultat, au fost multe incercari de a creste activitatea celulelor NK prin intermediul folosirii substantelor care pot imbunatati raspunsul natural al corpului la boala. O astfel de substanta este Biobranul.

Intr-un experiment pentru determinarea efectului Biobranului asupra activitatii celulelor NK, unui numar de trei grupe de sobolani le-au fost administrate concentratii diferite de Biobran iar a patra grupa a fost de control. Intr-un alt experiment a fost examinat faptul daca sexul are importanta in raspunsul la Biobran.

La patru zile dupa ce li s-a administrat Biobran, sobolanii care au primit cele mai mari doze de Biobran si-au imbunatatit activitatea celulelor NK. Pe masura ce testul a progresat, toti sobolanii au aratat o imbunatatire notabila, media variind de la 119% la 142%. Cu cat era mai mare doza cu atat mai mare era cresterea  spre sfarsitul testului.

A fost totusi o diferenta intre sexe. Femelele de sobolan au inregistrat o crestere de 162% comparat cu cresterea de 135 la sobolanii masculi.

Biobran nu a crescut numarul real de celule NK in schimb a intarit celulele NK existente si le-a facut sa lupte mai bine. Beneficiile Biobranului nu au fost doar pentru celulele NK. Intarirea celulelor NK stimuleaza un tip de celule T care recunosc corpii straini si ii distrug si de aceea pot avea rol anticancerigen.

Nu este pe deplin inteles cum Biobranul imbunatateste activitatea celuleor NK.
Este cunoscut ca Biobranul creste productia de interferon, o substanta aparuta natural, care imbunatateste abilitatea corpului de a lupta impotriva infectiilor si bolilor, deci el mareste eficacitatea celulelor NK.

Mai multe detalii în  lucrarea  BIOBRAN 1000 și lupta pentru cresterea sistemului imunitar

Folosirea suplimentului alimentar Biobran 1000 se integrază cu tratamentele medicale și soluțiile propuse prin Managementul Activ al Stresului folosind Tehnica Radiantă® conform noului concept numit Medicina Integrativă. Detalii în paginile web:

Acţiunea Stresului asupra Sistemului Imunologic.
Stresul Interpretat de Durată deprimă Sistemul Imunologic prin 4 mecanisme:

1. Involuția Timusului Timusul este Academia Militară a Sistemului Imunologic ( aşa cum precizează Institutul Național de Cercetare al KI-ului din Coreea de Sud). Aici cele mai performante 10% Limfocite sunt Specializate pentru a devenii Ofițerii Sistemului de Apărare ( Limfocite T-Kiler, T-Marker și T-Helper ). La apariția Stresului Interpretat Cronic ( de durată), are loc o diminuare a Numărului și Competenței acestor Limfocite de tip T, care la rîndul lor Diminuează Capacitatea Operativă de Apărare a Sistemului Imunologic Limfocitar;
  2. Imunosupresie Cronică a Sistemului Imunologic provocată de Cantitățile mari de Cortizon Interior secretate de Corticosuprarenale la apariția Stresului Interpretat Cronic;
  3. Creșterea Numărului de Celule Anormale provocată de Dereglarea Întregului Sistem Hormonal indusă la rîndul ei de Stresul Interpretat Cronic;
  4. Creșterea Numărului de Celule Anormale provocată de Perturbarea funcţionării Codului Genetic (în Procesul de Diviziune Celulară) de către Câmpul Electromagnetic al Inimii alterat la rândul lui de către Sentimentele de Supărare, Teamă, Frustrare şi Ignorare.

Sistemul Imunologic și Cancerul:
Sistemul Imunologic este o Rețea Complexă de Celule și Organe care lucrează împreună pentru a apăra corpul de Invadatorii Externi şi de Celulele Atipice. Această rețea este unul din principalele sisteme de apărare ale corpului împotriva bolilor.
El protejează Corpul împotriva Apariției şi Dezvoltării Tumorilor Canceroase. El poate recunoaște diferența dintre Celulele Sănătoase și Celulele Canceroase din corpul uman și le distruge pe cele care au devenit Canceroase ( Atipice ).
Cancerul Apare și se Dezvoltă într-un Corp al cărui Sistem Imunologic este Slăbit sau nu funcționează Corespunzător.

Managementul Activ al Stresului folosind Tehnica Radiantă® , Sistemul Imunologic și prevenirea apariției Cancerului folosind Zilnic cei 4R :

1. Accesarea Radianței Interioare prin FZ-TRT®;
  2. Răspunderea Personală pentru un Stil de Viață Sănătos și o Atitudine Înțeleaptă față de Evenimentele Negative pe care nu le-am putut Evita prin Directări destinate Eliberării de Condiționările Evenimentelor Trecute şi Îngrijorării față de Proiectele sau Evenimentelor Viitoare + folosirea Zilnică a Combinației de Simboluri Universale 3x (SU4M+SU1M)+1x(SU22M+SU1M);
  3. O rețea de Suport Activă  în Familie, la Locul de Muncă şi în Societate prin folosirea Zilnică a Armonizărilor și Directărilor de Grup pentru Evenimente Trecute și Proiecte sau Îngrijorări față de Evenimentele Viitoare;
  4. Folosirea Resurselor Naturale cu Îmbunatățirea Calități lor prin folosirea Armonizării acestora.

Vom reușii să oprim degradarea Sistemului Imunologic, iar pe viitor acesta va fi adus şi menținut pe optim. Prin aceasta eventualele Celule Pre-canceroase sau Canceroase dar grupate în Tumori Nedetectabile încă ( pe perioade între 2-30 ani) vor fi Eliminate, iar pe viitor prin Anularea Sistematică a Stresului Interpretat nu vor mai apare Mutații Genetice ca să ducă la formarea altor Celule Canceroase.
În acest mod Managementul Activ al Stresului folosind Tehnica Radiantă® este o Metodă Eficientă, Sigură, Ieftină şi foarte Simplă de Prevenire a apariției și dezvoltării oricărei forme de Cancer atît la Om cît şi la Animale

Folosirea Tehnicii Radiante® în Sinergie cu Tratamentele Medicale pentru Încetinirea și Reversarea evoluției Cancerului:
Doamna Dr. Barbara Ray precizează:
Pentru a ajuta o Persoană Bolnavă de Cancer, sunt necesare cel puțin 2 Sesiuni Complete ( indiferent unde se manifestă Cancerul ) de Punere în Formă folosind Tehnica Radiantă® pe Zi, pînă Cancerul va Re-versa Complet. Dacă persoana este sub Tratament cu Citostatice sau Radiații, Sesiunile de Punere în Formă vor ajuta la Amplificarea Efectelor Benefice ale acestora diminuînd în același timp Efectele Secundare. Timp Suplimentar se va acorda Pozițiilor Cap 2 și 3, Spate 3 și Zonelor afectate de Cancer.
În cazul Intervențiilor Chirurgicale, se recomandă Folosirea Intensivă a Sesiunilor Complete cu cît mai multe Zile înaintea Intervenției Chirurgicale ( pentru pregătirea Fizică și Psihică a Persoanei ) cît şi Imediat după Operație ( pentru Accelerarea Proceselor de Regenerare, Înlăturarea Efectelor Secundare şi a se chelelor Postoperatorii ).

Pe baza Observațiilor, Experientei Practice și a Documentării de peste 28 ani vă mai recomandăm următoarele:

• Directări pentru Persoana Afectată şi Evenimentul declanșator al Conflictului – Biologic pînă la dispariția Obsesiei persoanei față de acel eveniment;
  • În prezența Persoanei folosirea Sistematică a Combinației de Simboluri  n x (SU4M+SU1M) pentru Asigurarea Protecției Universale (înlăturarea Supărărilor și Îngrijorărilor);
  • Sesiuni Expandate de 3 – 4 ori pe Zi;
  • Directări pentru Grupul Persoanei care a Generat Conflictul – Şoc Biologic;
  • Directări pentru Persoană și eventualele Îngrijorări generate de Simptomatologia Fazei de Îmbolnăvire;
  • Armonizarea de mai multe ori pe Zi a Camerei, Patului, Biroului, Alimentelor, Lichidelor şi Medicamentelor folosite de Persoana aflată în Faza de Îmbolnăvire;
  • Participarea de urgență a persoanei aflată în această la Cursul de Management Activ al Stresului folosind Tehnica Radiantă®, pentru ca Persoana să înțeleagă Efectele Stresului şi modul de a se Ajuta folosind Instrumentele oferite de acest curs ( Sesiuni Expandate, Armonizări, Combinații de Simboluri și Directări);
  • Participarea  a 1 – 2 Persoane din Familie sau din grupul ei de prieteni la Cursul de Management Activ al Stresului folosind Tehnica Radiantă® pentru a Constituii Rețeaua de Suport a persoanei aflată în Faza de Îmbolnăvire.
  • Directări pentru Eventualele Îngrijorări ale persoanei generate de Simptomatologia specifică Fazei de Autovindecare sau de teama ei  față de Boli Grave sau față de Moarte;
  • Directări pentru Familia sau Grupul de Prieteni aflaţi alături de această Persoană;

Stresul, Cancerul și Tehnica Radiantă Stresul consumă vitalitatea, slăbește sistemul imunitar și dereglează sistemul hormonal. Acestea duc la apariția și evoluția galopantă a cancerului, iar răspunsul benefic al tratamentelor scade, crescînd efectele secundare ale acestora. Managementul Activ al Stresului folosind Tehnica Radiantă®-Real...