Cele mai citite
 


Parteneriat HNC-healthcare communication si Versa Puls Media
marţi, 15 noiembrie 2011   ::   0 Comentarii :: :: Stiri
 

HNC-healthcare communication si Versa Puls Media au incheiat un parteneriat al carui principal scop este ofertarea unui spectru complet de servicii companiilor ce evolueaza in piata pharma.

HNC si Versa Puls Media vor oferi partenerilor: obtinerea acreditarilor necesare pentru actiunile derulate de companii, obtinerea sprijinului din partea institutiilor medicale, baze de date actualizate pentru toate ariile terapeutice, suport media, creatie/dtp, PR, concept si implementare pentru lansari/promovari de produse, campanii integrate, team building-uri, cycle meeting-uri, campanii derulate prin reprezentanti medicali, simpozioane, standuri si materiale promotionale.
 
HNC este agentia de advertising full-service, cu capital integral romanesc, specializata in comunicare medical-farmaceutica. In cei 13 ani de existenta, HNC a avut circa 120 de clienti, pentru care a conceput si implementat peste 1000 de proiecte, atat pe OTC-uri si suplimente, cat mai ales pe medicamente cu prescriptie. Informatii suplimentare pot fi aflate de pe site-ul agentiei: www.hnchealthcare.com
 
Versa Puls Media este lider in comunicarea pe piata medicala romaneasca, oferind informatii specializate si de actualitate comunitatii medicale pentru dezvoltarea profesionala continua si consumatorilor pentru adoptarea unui stil de viata sanatos. De asemena, Versa Puls Media propune solutii de promovare, de inalta calitate, pentru companiile care ofera produse si servicii dedicate imbunatatirii sanatatii. Acestea se realizeaza prin intermediul celor 14 reviste medicale publicate, prin organizarea evenimentelor stiintifice cu caracter national si local, prin intermediul platformelor online www.cursurimedicale.ro si www.librariamedicala.ro, precum si cu ajutorul serviciului de Direct Marketing.
 
 
 
 

Notare
Comentarii
In momentul de fata nu sunt comentarii. Fiti primul care trimite unul!
Apasati aici pentru a trimite un comentariu
Citeste si...
Campanie de promovare a unui stil de viaţă sănătos în rândul copiilor, lansată de Asociaţia Medicilor de Familie Mureş Asociaţia Medicilor de Familie Mureş a lansat, vineri, campania de promovare a unui stil de viaţă sănătos "Suntem generaţia în mişcare", prin care se doreşte adoptarea unei alimentaţii sănătoase în special rândul copiilor.
Proiect DGAS de promovare a unui stil de viaţă sănătos în rândul copiilor Primarul general al Capitalei, Sorin Oprescu, a participat joi la lansarea unui proiect destinat promovării unui stil de viaţă sănătos în rândul copiilor din Bucureşti, proiect iniţiat de către Direcţia Generală de Asistenţă Socială (DGAS).
Suceava: Campanie de promovare a unui stil de viaţă sănătos, derulată de USV Departamentul de Sănătate şi Dezvoltare Umană din cadrul Universităţii ''Ştefan cel Mare'' Suceava (USV) derulează, în perioada 24 - 27 iunie, campania ''Mănâncă sănătos, trăieşte activ!'', a anunţat presei, luni, directorul departamentului, prof. univ. dr. Mihai Covaşă.
Cluj-Napoca, singurul oraş românesc inclus într-un important proiect al UE de promovare a unui stil de viaţă sănătos Primăria Cluj-Napoca va susţine până în vara anului viitor principalul proiect de comunicare privind adoptarea unui stil de viaţă sănătos aflat în derulare în Uniunea Europeană.
Cursuri pentru copii şi profesori, de promovare a unui stil de viaţă sănătos Bucureşti, 8 mar /Agerpres/ - Un număr de 600 de copii şi 1.000 de profesori şi angajaţi ai administraţiei publice locale din municipiul Bucureşti vor participa, timp de 20 de zile, la cursurile de promovare a unui stil de viaţă sănătos prin alimentaţie şi mişcare, anunţă marţi Direcţia Generală de Asistenţă...
Zitec investeşte 50.000 de euro într-un proiect american ce ajută la adoptarea unui stil de viaţă sănătos Zitec, unul dintre principalii producători locali de aplicaţii online, lansează la nivel mondial proiectul Zipongo, ce va revoluţiona obiceiurile de alimentaţie a milioane de utilizatori, în urma unei participaţii minoritare de 50.000 de euro, potrivit unui comunicat de presă al companiei.