Cele mai citite
 


Cursuri gratuite de formare profesională în ocupaţiile de Inspector resurse umane, “Art director”, “Operator introducere, prelucrare, validare date”
joi, 26 ianuarie 2012   ::   0 Comentarii :: :: Stiri
 

 

în cadrul proiectului
“Reţea regională pentru Promovarea şi Aplicarea Conceptelor Economiei Sociale în vederea creşterii şanselor de reinserţie socială a persoanelor cu dizabilităţi” POSDRU/84/6.1/S/58636
 

 

Asociația Patronatul Medicinei Integrative-PMI, împreună cu Institutul Postliceal Phoenix organizează, începând cu data de 16 ianuarie 2012, înscrierea la următoarele cursuri:

Inițiere în ocupația “Inspector resurse umane”, Inițiere în ocupația “Art director”, Inițiere în ocupația “Operator introducere, prelucrare, validare date”.

 
Acest program de formare se derulează în cadrul proiectului “Reţea regională pentru Promovarea şi Aplicarea Conceptelor Economiei Sociale în vederea creşterii şanselor de reinserţie socială a persoanelor cu dizabilităţi”, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Investește în oameni!
 
Avantaje pentru participare:
  • Obţinerea uneia dintre calificările Operator introducere, prelucare, validare date, Inspector resurse umane, Art director în mod gratuit;
  • Dobândirea independenței financiare prin însușirea competențelor obținute în urma participării la cursuri;
  • Creșterea șanselor de angajare în urma obținerii unei calificări conforme cu cerințele pieței muncii;
  • Îmbunătăţirea cunoștinţelor practice și teoretice în unul dintre domeniile menționate anterior;
  • Dezvoltarea carierei prin participarea la sesiunile de consiliere și orientare profesională furnizate de specialiști în domeniu;
  • Asistență personală asigurată de un tutor în perioada de practică, ulterioară modulului teoretic;
  • Subvenție pentru participarea la curs;
  • Participarea la toate evenimentele centrelor: Târguri, Expoziții, Campanii.
Certificatele obținute sunt autorizate de către Consiliul Național de Formare Profesională a Adulților (CNFPA) și recunoscute de către Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului și au valoare de certificat de absolvire curs de inițiere.
 
Cursurile se adresează unui număr de 420 de persoane cu dizabilitați perceptiv auditive, perceptiv vizuale, perceptiv motorii și alte tipuri de dizabilități, din judeţele: Bucureşti, Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău. 
  • 60 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul resurse umane;
  • 240 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul creației publicitare;
  • 120 de persoane vor fi formate și certificate în domeniul TIC.
 Cursurile se vor desfășura în următoarele perioade:
  • Ianuarie 2012 - Iulie 2012 – curs “Operator introducere, prelucrare, validare date” (în desfășurare în regiunea Centru- Brașov);
  • Mai 2012 – Decembrie 2012 – curs “Art director”;
  • Iulie 2012- Decembrie 2012 – curs “Inspector resurse umane”.
Admitere: Criteriul de selecție al participanților va fi “primul venit, primul servit”. La programul de formare vor participa 420 de persoane cu dizabilități, femei și bărbați, cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani. Candidații se pot înscrie la un singur curs dintre cele enunțate anterior. 
 
Condiţii de eligibilitate:
  • Nivel obligatoriu de învăţământ pentru inițiere în ocupația „Operator introducere, prelucrare, validare date”, respectiv absolvent de liceu, cu sau fără bacalaureat, pentru inițiere în ocupațiile „Inspector Resurse umane” și „Art director”;
  • Domiciliul în județele Bucureşti, Ilfov, Brașov, Alba, Mureș, Harghita, Sibiu, Covasna, Constanța, Vrancea, Brăila, Galați, Tulcea și Buzău.
Modalitatea de înscriere –Candidații vor depune un dosar care să conţină următoarele documente:
1. Cerere de înscriere ( se va completa la secretariatul Centrului sau on-line pe www.paces.ro);
2. Certificat de handicap;
3. Curriculum Vitae în format Europass, semnat pe fiecare pagină;
4. Copie după cel mai recent act de studiu;
5. Copie după actul de identitate;
6. Copie după certificatul de naștere;
7. Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
8. Adeverința de la medicul curant cu mențiunea: “Apt pentru a participa la cursuri de formare profesională”.
 
Modalitatea de depunere a dosarelor:
 
Direct: la sediile Asociației Patronatului Medicinei Integrative –PMI:
  • Regiunea București-Ilfov, București, Str. Constantin Dobrogeanu Gherea, Nr.150, Sector 1; Telefon: 021/269 32 44, Email: irina.cioroba@patmedin.ro de luni până vineri între orele 9:00 – 17:00, persoană de contact: Nicoleta Irina Cioroba - coordonator centru.
  • Regiunea Centru, Brașov, Str. Mihail Kogălniceanu, Nr. 23, Bl. C7P1 (blocul cu Primăria Nouă) Telefon: 0268.547.756, E-mail: cornelius.popa@patmedin.ro de luni până vineri între orele 9:00 –17:00, persoană de contact: Cornelius Popa –coordonator centru.
  • Regiunea Sud-Est, Constanța, Str. George Enescu, Nr. 12, Telefon: 0241/660271, e-mail: iolanda.dinu@patmedin.ro, de luni până vineri între orele 9:00 –17:00, persoană de contact: Iolanda Dinu –coordonator centru. 
Prin poștă: la adresele de mai sus, cu confirmare de primire.
 
Prin e-mail: fiecare pagină semnată, scanată și toate documentele arhivate într-un singur fișier pe adresa cursuri@paces.ro, în subiectul email-ului: pentru înscriere cursuri PACES –Nume și prenume.
 
Pentru informaţii despre cursuri: Mădălina Minu, Andreea Bâltac, 0372 770 126 / 021 230 041,
 
PARTICIPAREA LA PROGRAME ESTE GRATUITĂ

 

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 Investeşte în oameni!
Notare
Comentarii
In momentul de fata nu sunt comentarii. Fiti primul care trimite unul!
Apasati aici pentru a trimite un comentariu
Citeste si...
Crucea Roşie Română şi ADPSE ''Catalactica'', parteneri într-un program de formare profesională pentru personal medico-social Proiectul strategic ''Pro-Sănătate - Creşterea accesului angajaţilor din sistemul medico-social din România la programele de formare profesională continuă'', demarat de Asociaţia pentru Dezvoltare şi Promovare Socio-Economică (ADPSE) ''Catalactica'' în parteneriat cu Societatea Naţională de Cruce Roşie...
Comunicat de presă - Crucea Roşie Română Anunţ privind beneficiile programului de formare profesională 'Infirmiera (cod NC. 5132.2.1)'
Comunicat de presă - Societatea Naţională de Cruce Roşie Anunţ privind beneficiile programului de formare profesională - Mediator sanitar
Patronatul Medicinei Integrative: 124 de persoane cu dizabilităţi aşteaptă reluarea plăţilor prin POSDRU Dintre cele 139 de persoane cu dizabilităţi care au urmat cursurile de formare profesională în cadrul unui proiect POSDRU cu finanţare europeană derulat de Patronatul Medicinei Integrative, doar 15 şi-au primit subvenţia cuvenită, ceilalţi 124 fiind în aşteptarea reluării plăţilor, a declarat, pentru...
Un număr de 3000 de angajaţi din sectorul sanitar vor beneficia de programe de formare profesională Un număr de 3000 de angajaţi aparţinând sectorului sanitar din care 2.400 femei vor beneficia până la sfârşitul anului 2013 de programe de consiliere şi orientare profesională şi cursuri de calificare/recalificare în meseriile de baby sitter, îngrijitori bătrâni şi bolnavi la domiciliu.
Comunicat de presă - ARAS O nouă platformă online pentru întreprinderile sociale, lansată de ARAS