Cele mai citite
 


„Esti sigur că vezi bine?” – campanie de testare gratuită a vederii, în magazinele Vision Optica
miercuri, 4 aprilie 2012   ::   0 Comentarii :: :: Stiri, Oftalmologie
 

Vision Optica lansează în Bucureşti o campanie de avertizare cu privire la necesitatea controlului oftalmologic periodic pentru îngrijirea vederii, invitând bucureştenii să îşi facă testări gratuite a sănătăţii ochilor, în perioada 4 aprilie – 12 aprilie 2012. 

Plecând de la ideea că 80% din bolile oculare care ameninţă vederea pot fi evitate sau tratate, dacă sunt depistate la timp, Vision Optica şi-a propus să acţioneze, oferind posibilitatea de a efectua un control optometric/oftalmologic chiar şi persoanelor care din lipsa timpului, a banilor sau a informaţiilor, neglijează sănătatea aparatului vizual.
 
Compania de optică medicală a devenit una dintre cele mai puternice reţele locale de profil, după ce, din aprilie 2012, a reunit sub numele Vision Optica, cele 7 magazine ce există în Bucureşti sub mărcile Pure Vision Optica şi World Vision Optica, încă din 2007. Compania a decis să renunţe la cele două denumiri şi să se relanseze sub o noua identitate, cu numele Vision Optica, însoţit de o nouă reprezentare grafică şi un slogan care să susţină misiunea asumată: Vision Optica. Mai bine pentru ochii tăi.Motivul deciziei este acela de a exprima şi la nivel de imagine unitatea de viziune şi politica managerială comună, sub care funcţionează deja cele 7 centre.
 
Campania de testări gratuite “Eşti sigur că vezi bine?” este prima acţiune de responsabilitate sociala pe care o derulează Vision Optica, pentru a contribui activ la îmbunătăţirea stării de sănătate a comunităţii în care activează, transmiţând un mesaj direct şi încurajând acţiunea imediată. În 7 cartiere bucureştene, în apropierea centrelor Vision Optica, trecătorii vor fi invitaţi de promoterii campaniei să îşi controleze sănătatea ochilor chiar în acel moment, gratuit, beneficiând şi de sfaturile unei echipe de specialişti, pentru prevenirea şi corectarea tulburărilor de vedere. Persoanele la care se vor identifica deficienţe de vedere ce necesită investigaţii amănunţite, vor fi direcţionate către medicii oftalmologi parteneri.
 
Scopul campaniei este de a responsabiliza publicul cu privire la  importanţa controlului periodic al ochilor şi de a da un impuls de acţiune persoanelor care evită măsurile imediate şi asistate medical, deşi constată ca au deficienţe de vedere. Invocând motive precum preţul sau lipsa timpului pentru a se deplasa până la medic, foarte mulţi oameni amână controlul ocular sau, la fel de grav, îşi cumpară ochelari de la comercianţi neautorizaţi, fără o prescripţie oftalmologică sau optometrică. Dovadă stau statisticile, care arată că mai mult de 5 % dintre purtătorii de ochelari nu au mers niciodată la un control oftalmologic. Campania “Esti sigur că vezi bine?” este o dezvoltare a misiunii Vision Optica de a aduce optica medicală de calitate mai aproape de oameni, atât ca proximitate cât şi ca accesibilitate.
 
 “Mai bine pentru ochii tăi înseamnă mai bun, mai aproape, mai avantajos. Din păcate, există încă o idee preconcepută conform careia, dacă vrei ochelari de calitate, trebuie să te duci în centru sau în mall. Pe de altă parte, se crede ca un magazin de optica în care există branduri de top nu poate fi accesibil şi pentru persoane simple, cu buget limitat. Total greşit. Magazinele Vision Optica se află chiar în cartierul tău, îţi oferă produse de cea mai bună calitate, pe care ţi le poti permite şi,  mai mult, se implica în viaţa ta, îţi oferă sfaturi, informaţii şi chiar servicii gratuite, pentru ca tu să îţi îngrijeşti corect vederea.” explică viziunea companiei mangerul acesteia, doamna Adina Cherri.
 
Campania de testări gratuite se derulează în perioada 4 – 12 aprilie, în locaţiile Vision Optica, astfel: între 4 – 7 aprilie, în magazinele din Rahova, Sos. Alexandriei, Crangaşi, Ghencea şi între 9 – 12 aprilie, în magazinele din Militari, Stefan cel Mare şi Bd. Theodor Pallady.
 

Pentru locaţiile exacte ale magazinelor, vă invităm să accesaţi site-ul companiei www.vision-optica.ro 

Notare
Comentarii
In momentul de fata nu sunt comentarii. Fiti primul care trimite unul!
Apasati aici pentru a trimite un comentariu
Citeste si...
Testare gratuită la plămâni, în 10 oraşe din ţară Românii îşi pot verifica gratuit, sâmbătă şi duminică, starea de sănătate a plămânilor, cu ocazia Zilei Mondiale a BPOC (bronhopneumopatie obstructivă cronică).
Centrofarm lansează în 6 farmacii din București campania medicală de testare gratuită pentru depistarea osteoporozei Centrofarm demarează o nouă campanie medicală de prevenire și informare privind osteoporoza, în cadrul Programului Câștigă Viață. Campania se va desfășura în 6 farmacii și se adresează posesorilor cardului de fidelitate Centrofarm, care vor beneficia astfel de consultații medicale de specialitate...
Centrofarm demarează campania de testare gratuită a auzului și continuă campania de dermoanaliză În perioada 2 iunie-31 august, Centrofarm derulează în cadrul Programului Câștigă Viață campania de testare a auzului în 11 farmacii din București. Astfel, clienții Centrofarm pot beneficia gratuit de consultanță de specialitate. În plus, campania de dermoanaliză gratuită continuă și...
Centrofarm continuă campania de testare gratuită a auzului în perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2014 Campania Centrofarm de testare gratuită a auzului, derulată în cadrul Programului Câștigă Viață, continuă în 13 farmacii din București. În perioada 1 septembrie – 30 noiembrie 2014, clienții Centrofarm pot beneficia gratuit de consultanță de specialitate. Servicii gratuite de testare...
Campanie de testare gratuită a glicemiei şi tensiunii arteriale în sectorul 1 al Capitalei Primăria Sectorului 1 organizează, sâmbătă şi duminică, o campanie de testare gratuită a glicemiei şi tensiunii arteriale, precum şi măsurarea pulsului şi a nivelului de oxigen din sânge, informează un comunicat transmis, vineri, AGERPRES.
Testare gratuită a plămânilor timp de o lună, în 32 de oraşe din ţară Românii îşi pot verifica gratuit sănătatea plămânilor începând de luni şi până pe 4 decembrie în spitale şi clinici de stat din peste 30 de oraşe în cadrul celei de-a cincea ediţii a campaniei "Tu ştii câţi ani au plămânii tăi?".