Cele mai citite
 


CNA: Spoturile publicitare pentru Aqua Carpatica trebuie modificate
miercuri, 9 mai 2012   ::   0 Comentarii :: :: Stiri
 
Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au decis marţi, după aproape două ore de dezbateri, ca SC Carpathians Springs SA, care îmbuteliază Aqua Carpatica, să intre în legalitate cu spoturile publicitare referitoare la apa minerală şi apa plată.
CNA a arătat că spotul pentru apă plată induce în eroare publicul, deoarece apa cu conţinut scăzut de nitraţi este recomandată în mod special sugarilor, şi nu copiilor, cum reiese din reclamă.
Directorul de cercetare şi dezvoltare la Societatea Naţională a Apelor Minerale, Adrian Feru, a precizat că pediatrii recomandă folosirea apei cu un conţinut mic de nitraţi pentru prepararea hranei sugarilor.
În reclamă se afirmă că "în România legea permite de cinci ori mai mulţi nitraţi decât limita admisă de medici pentru copii", iar reprezentantul Apelor Minerale din România (APEMIN), Adrian Vilău, consideră afirmaţia drept "nefondată".
Pentru apa minerală plată, decizia CNA prevede ca SC Carpathians Springs SA să intre în legalitate cu spoturile publicitare prin indicarea sursei ştiinţifice care susţine aprecierea din reclamă potrivit căreia această apă "este cea mai pură apă minerală din lume şi singura apă minerală fără nitraţi".
Membrii Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) au solicitat, pe 26 aprilie, SC Carpathians Springs SA intrarea în legalitate prin reconfigurarea spoturilor publicitare referitoare la apa minerală Aqua Carpatica pentru că încalcă legislaţia audiovizuală prin utilizarea unor practici comerciale înşelătoare.
Potrivit preşedintelui CNA, Răsvan Popescu, decizia nu a fost comunicată pentru a-i permite lui Jean Valvis, deţinătorul brandului "Carpatica", să îşi poată expune punctul de vedere.
Jean Valvis a afirmat că va modifica spotul referitor la apa plată, prin introducerea precizării că apa plată Aqua Carpatica este "pentru copiii mici". AGERPRES/(AS - Livia Popescu)
Notare
Comentarii
In momentul de fata nu sunt comentarii. Fiti primul care trimite unul!
Apasati aici pentru a trimite un comentariu
Citeste si...
Dăncilă, despre vizita în România a delegaţiei REGI: Institutul de la Măgurele a stârnit interesul colegilor din PE Europarlamentarul PSD Viorica Dăncilă a declarat joi că membrii delegaţiei Grupului S&D din Comisia pentru Dezvoltare Regională a Parlamentului European (REGI) au vizitat trei obiective importante din România - staţia de epurare a apei reziduale Apa Nova, Institutul "Matei Balş" şi Institutul de la Măgurele...
EXCLUSIV La Techirghiol, o tânără a inventat reţeta succesului de marcă din apa şi nămolul lacului Povestea Oanei Stan, master în marketing internaţional la London Regent's University, scrisă chiar în aceste zile de protagonistă, concurează multicentenara legendă a turcului Techir şi a muribundului său măgar, ce a certificat prima dată efectele terapeutice ale nămolului şi apei saline de Techirghiol...
Danone: Buget de 203 milioane euro pentru cercetare-dezvoltare în 2010 Paris, 20 mar /Agerpres/ - Trimisul special Agerpres, Nicoleta Gherasi, transmite: Institutul Daniel Carraso al companiei Danone a avut, în 2010, alocaţi pentru cercetare - dezvoltare un buget de 203 milioane euro, potrivit directorului de comunicare al Institutului, Francoise Neant.
Covasna: Băutura energizantă cu zer şi apa minerală cu fibre aglutenice, promovate de clusterul Agrofood Două băuturi recent fabricate în judeţul Covasna, una pe bază de zer şi alta cu apă minerală şi fibre aglutenice extrase din rădăcină de cicoare, au fost promovate vineri în cadrul Conferinţei internaţionale a clusterelor, organizată la incubatorul de afaceri din Sfântu Gheorghe.
Primul centru de cercetare obstetrico-ginecologică din România, inaugurat la Cluj Primul centru de cercetare din România în domeniul obstetricii-ginecologiei a fost inaugurat joi, la Cluj, printr-o investiţie de 11 milioane de euro, din fonduri europene.
Proiect de cercetare pentru adaptarea soiurilor de hamei din Germania în România Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca în colaborare cu cel mai mare producător de hamei din România, SC MORAROIND SRL, au reuşit accesarea unui fond de în valoare de 20.000 de lei în cadrul unui proiect de cercetare pentru adaptarea unor soiuri de hamei din Germania în...