Merele previn formarea cheagurilor de sânge
marţi, 15 mai 2012   ::   1 Comentarii :: :: Leacuri din batrani, Stiri, Afectiunile inimii

Merele, ceapa, portocalele şi ceaiul verde sau negru sunt produse apte să contribuie la prevenirea formării cheagurilor de sânge, datorită conţinutului mare de rutin, un flavonoid din clasa flavonoli glicosidici alcătuit din flavonolul Quercetin şi Rutinoza (o dizaharidă), susţine o echipă de cercetători de la Harvard Medical School (Massachusetts), transmite Med Daily.

Rutinul, au descoperit cercetătorii, ajută la blocarea enzimelor potenţiale nocive, implicate în formarea cheagurilor de sânge.

În cadrul acestui studiu, oamenii de ştiinţă au testat capacitatea a circa 500 de substanţe chimice diferite, inclusiv rutinul, de a bloca enzima PDI (protein disulfid isomerase). Dintre toate acestea, rutinul s-a dovedit cel mai eficient, constatându-se că reduce riscul de formare a cheagurilor de sânge în artere şi vene.AGERPRES/(Lilia Traci)

de alexandra
...semintele,fructele si legumele sunt consumate din cele mai vechi timpuri si...daca vrem o digestie usoara si intestine curate nu trebuie sa ne indopam cu carne si bauturi gazate;
-NATURA-dragii mei-ne ofera alimente ce nu necesita prelucrare termica(care stim ca duc la pierderea unei parti din proprietatile,continutul alimentului respectiv);
-pentru preparare consumam:energie -fizica
-electrica
-calorica...
-TIMPUL -atat de pretios-il consumam pentru a prelucra alimente care pot deveni mai aspectoase dar -NU UITATI-Corpul nostru se hraneste cu substanta nu cu aspectul;
-Aspectul ne face sa mancam mai mult decat este necesar si apoi apar PROBLEMELE.
...PENTRU CA SUNTEM FIINTE RATIONALE AR FI CAZUL SA NU NE MAI FACEM RAU SINGURI!

O enzimă ar putea reduce masa de grăsime din corpul uman (studiu) O enzimă care reduce în mod natural masa de grăsime din corpul uman a fost descoperită de cercetătorii americani, aceasta fiind situată în grăsimea brună şi putând duce la pierderea în greutate prin arderea de calorii fără a le depozita, conform unui studiu publicat în revista 'Cell', citat de site-ul...
Cacaua şi ceaiul verde protejează împotriva unor complicaţii asociate diabetului (studiu) Cacaua şi ceaiul verde conţin substanţe care pot ajuta în prevenirea şi tratamentul unor complicaţii asociate diabetului în cazul rinichilor şi retinei, potrivit unui studiu brazilian, relatează EFE.
Ceaiul verde poate stopa dezvoltarea cancerului de prostată O componentă din ceaiul verde poate ajuta la reducerea dezvoltării cancerului de prostată la bărbaţii care se confruntă cu risc ridicat, au descoperit oamenii de ştiinţă americani care au publicat un studiu în revista 'Cancer Prevention Research', informează financialexpress.com.
Trei gene sunt de vină pentru ''sindromul părului de nepieptănat'' (studiu) O echipă de cercetători din Germania a descoperit motivul pentru care unele persoane nu reuşesc să îşi ''îmblânzească'' podoaba capilară, orice ar face. Această situaţie poartă denumirea oficială de sindromul părului de nepieptănat şi este cauzată de funcţionarea anormală a trei gene, conform unui studiu...
Tratament experimental promiţător pentru Alzheimer (studiu) Un tratament experimental pentru maladia Alzheimer s-a dovedit a fi promiţător şi fără efecte toxice, potrivit rezultatelor unui studiu clinic care au fost date publicităţii miercuri, relatează AFP.
Cercetători americani au dezvoltat în laborator ţesuturi ale corzilor vocale Cercetători americani au dezvoltat în laborator ţesuturi ale corzilor vocale, care ar putea fi utilizate la realizarea de grefe şi ajuta astfel milioane de persoane care suferă de afecţiuni vocale, se arată într-un studiu publicat miercuri şi citat de AFP.