Cele mai citite
 


Istoria marcii Doppelherz
joi, 31 mai 2012   ::   0 Comentarii :: :: Stiri, Afectiunile inimii
 
Brandul Doppelherz are o traditie indelungata si este edificatoare pentru „Puterea celor doua inimi”.
In plus, Doppelherz ofera o varietate mare de vitamine, minerale si componente active speciale pentru a asigura un mod de viata sanatos.
Gama Doppelherz aktiv produse pe baza de ingrediente naturale, vitamine sau nutrienti minerali aduc o contributie la conservarea sistemului nostru cardiovascular sanatos.

  

1919
In acest an chimistul german Josef Peter Hennes din Essen a dezvoltat reteta originala a tonicului Doppelherz Energy Tonic bazat pe ierburi si alte ingrediente naturale.
Hennes si-a denumit produsul „Doppelherz”.
Compania farmaceutica pe care a infiintat-o , a produs si vandut tonicul cu succes.

1950
Popularitatea tonicului a crescut datorita unor campanii intensive de promovare.Simbolul expresiv al brandului constand din doua inimi a devenit in scurt timp un simbol pentru vitalitate, sanatate si starea de bine.

In anii cinzeci, doamne casnice imbracate in culorile brandului – rosu si negru promovau tonicul.


1982
Campania TV unica face istorie in 1982.Aceasta campanie publicitara lansata in anii optzeci a capatat statut de cult si este in memoria consumatorilor inca in zilele noastre.

1998
Cutia cadou Doppelherz Tonikum si un spot special de Craciun ajuta tonicul Doppelherz sa devina cel mai bine vandut produs de sanatate din timpul sezonului rece.
Mos Craciun personal ajuta la eforturile de marketing depuse de companie si castiga inimile consumatorilor in 1998 si 1999.
 
1999
O varietate mare de produse este lansata, printre care si o noua campanie TV in 1999.Motto-ul campaniei: pentru toti cei care vad cu doua inimi.

2000
Doppelherz nu este similar doar cu un tonic .Bazat pe moto-ul „ Tot ce isi doreste inima”, Doppelherz investeste in know how pentru a dezvolta noi produse.Doppelherz a devenit unul din brandurile de baza in segmentele usturoi, ginseng, vitamine, minerale si Omega-3 pe langa tonicul Doppelherz cu si fara alcool.
2001
Gama de produse se extinde prin adaugarea a noi produse in segmentul vitaminelor si mineralelor.Produsele noi sunt : Magneziu, Multivitamine, Calciu , B-complex, Acid folic, Fier + C, L-carntina+ Magneziu, Siliciu, Hamei, Anghinare, Zinc+ Histidina etc

2004-2005:
Produse noi Doppelherz au fost dezvoltate si lansate cu succes pe piata.
Noi segmente au fost deschise cu Doppelherz capsule pentru Articulatii 600, Capsule pentru Articulatii 500, Aktiv-Meno trifoi rosu, Vizual aktiv+luteina, Ulei de somon 1000 mg, Doppelherz Gheara diavolului.
 
2006-prezent:
Un intreg portofoliu de produse care raspunde necesitatii consumatorilor nostri a fost lansat, si in continuare se urmareste lansarea de noi produse in linie cu tendintele actuale si cu ultimele studii din medicina.
 
Istoria Queisser a inceput in 1897 cu o mica firma de produse farmaceutice din Hamburg.

Dupa ce si-a completat studiile farmaceutice Alfred Queisser s-a mutat din Lausitz in Dresden la Hamburg pentru a-si gasi norocul ca si producator de produse farmaceutice.Desi s-a confruntat cu numeroase esecuri si piedici, d-nul Queisser a fost recompensat cu cresterea stabila a afacerii sale, datorandu-si succesul unui cumul de aptitudini.

A doua ramura a firmei Queisser a pornit cu Josef Hennes, un droghist din Essen.

In 1919, d-nul Hennes, folosind plante si alte ingrediente naturale, a dezvoltat formula originala cunoscuta sub Doppelherz®Energie Tonikum.A fondat o companie de asemnea denumita Doppelherz prin care a produs cu succes tonicul sau.

Ambele companii au fuzionat si astfel a fost creata compania „Queisser Pharma” . Apoi in anii 70, Queisser Pharma a fost achizitionata de catre Dethleffsen Holding, o companie cu traditie indelungata bazata in Flensburg, a carei istorie este datata din 1738 in Flensburg.
 

  

Notare
Comentarii
In momentul de fata nu sunt comentarii. Fiti primul care trimite unul!
Apasati aici pentru a trimite un comentariu
Citeste si...
LEACURI DIN GRÃDINÃ: Nucile Nucile, o colecţie de minerale şi vitamine, au fost considerate încă din antichitate alimentele creierului din pricina formei pe care o au, iar cercetările moderne au dovedit că aceste fructe conţin nutrienţi esenţiali pentru sănătatea sistemului nervos, dar şi pentru buna funcţionare a întregului organism...
BioGreens – combustibilul 100% natural al organismului omului modern Oximoronul „tinereţe fără bătrâneţe” nu mai este de mult o sintagmă din basme, astăzi este unul dintre motto-urile alegerilor din sfera beauty&health. Compania Zenyth Pharmaceuticals lansează BioGreens, un super-aliment vegan bazat doar pe ingrediente organice, 100% naturale. Andreea...
Scapa de stres si apatie cu Magnozen Starea de bine este o nevoie continua a omului modern, perturbat de un stil de viata solicitant. Statul prelungit la birou, lipsa timpului pentru activitati de relaxare sau exercitii fizice duc cu timpul la hiper-emotivitate, episoade de irascibilitate, insomnie sau chiar stari de depresie...
Curcubeul nutritiei – legumele si fructele colorate, o adevarata sursa de sanatate Spune-mi ce afectiune ai ca sa-ti spun ce culori trebuie sa aiba alimentele din alimentatia zilnica! Specialistii au descoperit o modalitate vesela si sanatoasa de a combate anumite afectiuni si de a aduce beneficii suplimentare organismului, tinand cont de culoarea fructelor si a legumelor...
Top 5 sucuri pentru detoxifiere O cura de detoxifiere nu inseamna infometare si nici o alimentatie dusa la extreme, insa este intotdeauna eficienta pentru corp, cat timp nu-ti privezi organismul de nutrienti esentiali. Sucurile de fructe si legume pot fi o modalitate foarte buna de a initia procesul de slabire sau a da un restart...
CANAH, sanatatea verde din canepa, secretul siluetei perfecte a lui Carmen Bruma! Incepand cu luna octombrie, Carmen Bruma este noua imagine CANAH, primul producator de ulei de canepa din Romania si singurul procesator integrat de seminte de canepa din Europa, care realizeaza sub acelasi acoperis toate produsele derivate din aceste seminte.