suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Subiect: DECARIS 150 mg
Pagina 1 din 3123 > >>
Autor Mesaje
ramona (vizitator)


Avatar

--
27-06-2009 10:43 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am fost diagnosticata cu ascaris. insa dupa tratament nu am eliminat nimic, nici prin analiza coproparazitologica nici vizual. am 27 de ani si inca ma simt rau (varsaturi, balonari, dureri de cap, si f interesant cand fac kk ma ustura f tare anusul, de cand am facut tratamentul). va rog sa-mi spuneti parerea voastra. multumesc
mariana (vizitator)


Avatar

--
12-11-2010 19:23 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ce poti manca cand iei decaris/?
Dr. Neagoe Utilizator offline
 
Avatar
--
14-11-2010 23:59 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Evitati bauturile alcoolice, in rest regim normal.
mariana (vizitator)


Avatar

--
17-11-2010 23:37 CitatCitat RăspundeRăspunde  
multumesc. M-i s-a spus sa nu i dau fetitei mele ciocolata cqt timp ia decaris.de regim nu m-i s-a spus nimic dar nu are pofta de mancare.este speriata si nu stiu daca treb sa merg la medic ptalt tratament pt viermisori.I s-a dat pt altceva DECARIS dar acum am aflat ca are si viermisori.CE TREB SA FAC? VA MULTUMESC
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
19-11-2010 17:39 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu inteleg pentru ce a primit initial aceasta indicatie daca nu pentru parazitoza.
mariana (vizitator)


Avatar

--
19-11-2010 21:28 CitatCitat RăspundeRăspunde  
multumesc pt raspyuns.I s-a dat pt niste pete albe care au iesit pe ea.Timp de 2 luni i dau o pastila de decaris pe sapt si o ung cu VITIX gel.Nici eu nu inteleg de ce i-a dat pastile pt paraditoza dar a fost foarte bine pt ca la prima pastila a eliminat viermisori.Acum nu stiu daca treb sa merg iar la medic pt alt tratament special pt asa ceva.S i nu prea are pofta de mancare.VA MULTUMESC DIN SUFKET
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
19-11-2010 21:45 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Deci inteleg ca pana la urma si prima data a avut viermisori cu reactii cutanate secundare, iar acum au reaparut (probabil i-ati observat in scaun). Oricum trebuie sa mergeti la medic, sa vada clar ce tip de parazitoza este si ce tratament este indicat.
mariana (vizitator)


Avatar

--
23-11-2010 07:54 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua! se poate sa aiba reactii cutanate de la parazitoza?probabil medicul i-a dat acest tratament cu dublu efect.Vreau sa stiu daca poate face vaccin antipolio in timpul tratamentului cu decaris.Va multumesc si o zi placuta
mariana (vizitator)


Avatar

--
23-11-2010 07:58 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua! Se poate sa aiba reactii cutanate de la parazitoza? probabil medicul i-a dat tratamentul cu dublul efect pt ca mie mi-a spus ca petele sunt de la soare si ca nu are voie ciocolata si coca-cola.In rest ce poate manca? M-ar interesa si daca in timpul tratamentului cu decaris ,poate face vaccinul antipolio care se face la scoala.Va multumesc si va doresc o zi placuta.
anamaria (vizitator)


Avatar

--
23-11-2010 23:19 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ce este de fapt acest medicament?otrava?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
24-11-2010 20:43 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Teoretic pot aparea reactii cutanate secundare parazitozelor.
Vorbim aici despre niste leziuni cutanate pe care nu le-am vazut si despre o parazitoza a carei etiologie nu o cunoastem, asadar prea multe informatii nu pot sa va dau nici eu.
In privinta regimului nu cred ca sunt necesare alte restrictii.
Vaccinul desi nu este neaparat poate e mai bine sa-l mai amanati.
alina (vizitator)


Avatar

--
23-05-2011 15:36 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am 16 cum cum sa administrez decaris 150 ?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
23-05-2011 22:19 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Aveti 16 ani, banuiesc. Tot nu stiu si ce problema aveti ca sa va spun cum sa il administrati.
Liudmila (vizitator)


Avatar

--
16-06-2011 23:54 CitatCitat RăspundeRăspunde  
seara,spuneti-mi va rog ,ce poate fi daca din greseal aiam dat copilului de 5 ani decaris de 150mg,in loc de 50mg?????va rog???
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
16-06-2011 23:59 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Cel mai frecvent apar tulburari de tip digestiv (greata, vasaturi, diaree, dureri abdominale). In mod normal nu se va intampla nimic.
Liudmila (vizitator)


Avatar

--
17-06-2011 00:05 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Mersi mult,dupa 10 zile trebuie sa-i mai dau o pastila de 50mg,sa io dau sau nu daca iam dat acum asa doza mare?????
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
17-06-2011 19:55 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu ii dati azi. Continuati de maine.
alina (vizitator)


Avatar

--
14-09-2011 09:28 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Copilului meu in varsta de 3ani si 3 luni i s-a recomandat 1cp 50 mg decaris pe care l-a varsat . Ce pot sa fac? Sa-i dat un alt comprimat ?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
15-09-2011 22:09 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Da, ar fi terbuit sa ii dati alt comprimat dupa ce se linistea.
tricolici elena (vizitator)


Avatar

--
10-01-2012 16:16 CitatCitat RăspundeRăspunde  
cum se ia tratamentul cate zile sau cum se procedeaza si daca are reactii adverse multumesc
Pagina 1 din 3123 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.