suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Subiect: ARKETIS
Pagina 1 din 3123 > >>
Autor Mesaje
CIPAN (vizitator)


Avatar

--
27-06-2009 22:11 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ARKETIS-UL ARE REACTII ADVERSE IN CAZUL IN CARE CONSUMI OCAZIONAL ALCOOL?
codrut (vizitator)


Avatar

--
30-06-2009 20:09 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ESTE BUN ACEST MEDICAMENT PENTRU STARI DEPRESIVE,INSOMNII,OBOSEALA ? SI CHIAR ATACURI DE PANICA..
yula94 (vizitator)


Avatar

--
01-07-2009 01:17 CitatCitat RăspundeRăspunde  
si eu am intrebat ceva asemanator da nu prea ai parte de raspunsuri.....:(
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
01-07-2009 20:08 CitatCitat RăspundeRăspunde  
In primul rand site-ul este in perioda de testare, de aceea este posibil ca la unele intrebari sa primiti raspunsul cu oarece intarziere.Incercam ca pe viitor timpul sa fie cat mai scurt.
In al doilea rand toate informatiile primite aici sunt doar cu caracter informativ. Ptr informatii specifice fiecarui pacient in parte adresati-va medicului.

Referitor la Arketis, acest medicament se administreaza numai la indicatia medicului psihiatru, avand reactii adverse importante cat si limitari in asocieri cu alte medicamente.
Consumul bauturilor alcoolice in timpul tratamentului este interzis.
Holospin Ctin (vizitator)


Avatar

--
06-10-2009 15:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Se poate asocia cu Aspirina Archetisul ?
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
07-10-2009 19:41 CitatCitat RăspundeRăspunde  
DA
roxy (vizitator)


Avatar

--
15-08-2010 17:07 CitatCitat RăspundeRăspunde  
acest medicament se elibereaza fara reteta?
miha (vizitator)


Avatar

--
27-08-2010 17:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
teoretic nu, dar poti gasi la unele farmacii...
szaby (vizitator)


Avatar

--
12-09-2010 15:31 CitatCitat RăspundeRăspunde  
si eu iau arketris 20 mg la reactii adverse scrie ca dificutati sexuale si eu cu aia ma confrunt din ce cauza am probleme de ejaculare? ce trebuie sa fac sa consult medicul?
Szabolcs (vizitator)


Avatar

--
25-09-2010 23:26 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna! am avut probleme de depresie si medicul a prescris medicamentul ARKETIS si triticol si de atunci am probleme sexuale nu am ejaculare din cauza medicamentului? nu stiu ce sa fac la terminarea tratamentului o sami revina?
M.G. Utilizator offline
 
Avatar
--
26-09-2010 08:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Da, pot aparea asemenea efecte adverse in urma tratamentului antidepresiv.
adry (vizitator)


Avatar

--
03-11-2010 17:33 CitatCitat RăspundeRăspunde  

Scris de la 12-09-2010 15:31
si eu iau arketris 20 mg la reactii adverse scrie ca dificutati sexuale si eu cu aia ma confrunt din ce cauza am probleme de ejaculare? ce trebuie sa fac sa consult medicul?

sa rezolvat problema ta sexuala dupa ce ai luat arketis ..?
raspunde mi daca poti
adry (vizitator)


Avatar

--
03-11-2010 17:34 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ai rezolvat problema ta sexuala dupa ce ai luat arketis ?
ra spunde mi daca poti .
adriana (vizitator)


Avatar

--
20-02-2011 20:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pot ramane insarcinata daca am un tratament(pentru atacuri de panica) cu arketis de 4 ani? va rog sa-mi explicati daca sunt riscuri si ce sa fac ca sa pot ramane insarcinata .
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
21-02-2011 22:09 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Orice medicament poate fi daunator in sarcina si cu atat mai mult unul din aceasta categorie. Totusi medicamentul poate fi administrat doar daca este absolut necesar.
cipan (vizitator)


Avatar

--
24-02-2011 17:03 CitatCitat RăspundeRăspunde  
daca nu sunt luate in acelasi timp nu influenteaza cu nimic....eu iau aspirina de 25 de ani si nu as renunta la ea pentru nimic...
cipan (vizitator)


Avatar

--
24-02-2011 17:12 CitatCitat RăspundeRăspunde  
nu este indicat in perioada tratamentului sa ramai insarcinata..pot aparea diferite complicatii..cel mai corect ar fi sa consulti un medic capabil sa-ti de-a un raspuns clar..
cipan (vizitator)


Avatar

--
24-02-2011 17:20 CitatCitat RăspundeRăspunde  
incearca sa accepti situatia..s-ar putea in timp sa se remedieze PUTIN..,sa nu te astepti ca va fi cu mult mai bine si dupa aceea...asta este unul din riscurile la care ne expunem odata ce ne administram tratamentul...minune!!!....se pare ca oricum dupa ultimele statistici aceste tratamente dau dependenta...se pare si mai mult ca sigur vom fi legati sa luam o doza de intretinere pe viata ..altfel vor apare tot felul de reactii dupa tratament de te saturi.si mult mai puternice..am trecut prin asta,de cateva ori,deci vorbesc in cunostinta de cauza....
maybe (vizitator)


Avatar

--
08-03-2011 08:19 CitatCitat RăspundeRăspunde  
daca incepeti tratamentul cu arketis sa stiti ca primele 2-3 saptamani starile se vor accentua din cauza organismului care incearca sa lupte impotriva lui ..dupa aceasta perioada va veti simti chiar f bine..o spun din proprie experienta ..si imposibilitatea de a ejacula trece .. dupa 5 saptamani de la inceperea tratamentului o sa aveti multa serotonina in creier..
elena (vizitator)


Avatar

--
28-04-2011 10:49 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pret
Pagina 1 din 3123 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.