suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Subiect: EURESPAL 80 mg
Pagina 1 din 2412345 > >>
Autor Mesaje
dinu luiza (vizitator)


Avatar

--
18-07-2009 12:59 CitatCitat RăspundeRăspunde  
dupa 2 zile de tratament cu eurespal 80 mg, luat cu reteta, am fost la un pas sa dau coltul.Reactiile adverse au fost groaznice.Ritmul cardiac f mare, dureri groaznice in tot corpul.A fost chemata salvarea de doua ori intr-o noapte, unul din medicii de pe salvare spunand ca mai stie cazuri care au patit la fel luand acest medicament.
E posibil asa ceva? Asta e intrebarea, cum e posibil sa existe pe piata asa ceva?
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
20-07-2009 22:44 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Reactii adverse importante pot exista la orice medicament, acestea fiind in general foarte rare.
Din pacate dumneavoastra ati fost una dintre acele persoane.
Marcel Aranha (vizitator)


Avatar

--
22-07-2009 01:09 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Is this is a suplha drug?
Luiza DINU (vizitator)


Avatar

--
23-07-2009 08:03 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Va multumesc, insa nu este un raspuns pentru cineva care de la o simpla tuse, a fost la un pas de moarte.Un medic specialist, mai ales, trebuie sa atraga atentia ca la primele semne, (fiind atat de grave) omul sa ia masuri.
Cand un medicament are asemenea reactii adverse GRAVE, se atrage atentia in mod special.
G Prica (vizitator)


Avatar

--
27-07-2009 12:45 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Am cautat informatii despre acest medicament si vazand comentariul dvs., inteleg de ce imi este rau. Sambata 25 o7 mi s-a dat reteta si de atunci nu pot sta in picioare. Cred ca acest medicament este periculos.
o persoana la un pas de m (vizitator)


Avatar

--
02-09-2009 21:39 CitatCitat RăspundeRăspunde  
tatal meu si bunica au luat acest medicament si cred ca au fost si ei la un pas de moarte asa cum se spune in popor

ACEST LUCRU ESTE DE NE DESCRIS???????????????????????????????
cum un medic poate prescrie asa ceva fara sa verifice daca acea peroana suporta acest medicament sa nu????
simona (vizitator)


Avatar

--
21-09-2009 11:20 CitatCitat RăspundeRăspunde  
HM!nu am stiut de ce am avut tensiunea 7,5 si puls 44, am fost la un pas de coma
Dana (vizitator)


Avatar

--
02-10-2009 10:49 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Aceste medicamente se iau cu apa sau se sug?
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
04-10-2009 23:00 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Cu apa.
elena (vizitator)


Avatar

--
08-10-2009 15:52 CitatCitat RăspundeRăspunde  
vreau si eu sa stiu care este pericolul daca baiatul meu de 4 ani a baut 2 pastile si jumate de eurespal, acum se simte nu prea bine e pasiv si nu are chef de nimik... astept raspuns imediat
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
08-10-2009 22:26 CitatCitat RăspundeRăspunde  
In mod normal nu se va intampla nimic.
Totusi urmariti starea de vigilenta a copilului si daca se modifica ceva mergeti la spital.
FLOAREA (vizitator)


Avatar

--
23-10-2009 13:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
AM BAUT 13 PASTILE EURESPAL SI SUNT INGRIJORATA CA NU-MI VINE CICLUL TREBUIA SA-MI VINA DE DOUA ZILE, INAINTE SA BEAU PASTILELE AM FACUT UN TEST DE SARCINA SI A IESIT NEGATIV, AFECTEAZA PASTILELE SARCINA?
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
23-10-2009 19:34 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Inteleg ca ca ati luat tratamentul pe parcursul a mai multe zile, nu ati inghitit toate 13 pastilele o data.
2 zile in intarzierea menstruatiei nu inseamna mai nimic, mai asteptati inca vreo 5 zile si faceti un test de sarcina.
Medicamentul nu este recomandat in sarcina, dar nici nu trebuie sa va ingrijoreze faptul ati ramas insarcinata in timpul tratametului.
FLOAREA (vizitator)


Avatar

--
26-10-2009 11:17 CitatCitat RăspundeRăspunde  
AM BAUT PASTILELE IN 4 ZILE, MI-AM FACUT SI UN NOU TEST DE SARCINA SI A IESIT POZITIV. VA MULTUMESC!
andreutza (vizitator)


Avatar

--
26-10-2009 21:48 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pot lua doua medicamente cu aproape aceeasi actiune (erdomed si eurespal ) si care pot fi consecintele in cazul acesta?
andreutza (vizitator)


Avatar

--
26-10-2009 21:59 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am uitat sa precizez k nu sunt insarcinata si am varsta de 33 ani. ajtept rasp. multumesc anticipat
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
26-10-2009 22:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu vad rostul asocierii, dar nici nu stiu sa fie vreo problema daca le luati impreuna.
sandu (vizitator)


Avatar

--
27-10-2009 20:18 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Sufar de tahicardie paroxistica supra ventriculara. Pot folosi acest medicament? Ar putea declansa o criza de TPSV? Multumesc
torofleaca (vizitator)


Avatar

--
27-10-2009 22:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
datorita acestui medicament TRAIESC(EUSAPRIM injectabil)
i.c. Utilizator offline
 
Avatar
--
29-10-2009 20:57 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Intradevar risc teoretic exista dar este destul de mic. Decizia apartine medicului care va trateaza.
Pagina 1 din 2412345 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.