suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri:9:00-17:00)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Forum Medipedia Forum Medipedia  
 
Intrebari si raspunsuri Intrebari si raspunsuri  
 
Subiect: ZOLOFT 50 mg
Autor Mesaje
anca (vizitator)


Avatar

--
12-08-2010 12:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
cat timp dureaza tratamentul cu zoloft?poti deveni dependent de el?
stan marius (vizitator)


Avatar

--
02-01-2011 15:58 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am aproape 1 an de cand i-au ziloft . am luat 50 de mg. medicul m-ia spus sa fac tratament 1 an de zile acum vr sa reduc zoloftul si nu stiu cum .ma poate ajuta cineva?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
03-01-2011 15:10 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Singurul care va poate ajuta este medicul care vi l-a recomandat sau un alt medic psihiatric.
ioan (vizitator)


Avatar

--
24-01-2011 20:11 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pretul?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
25-01-2011 17:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
37 RON - 28cp in farmacii
ramona27 (vizitator)


Avatar

--
20-05-2011 16:23 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Sunt pe tratament cu zoloft de aproape 2 luni şi sunt doar mici inbunatatiri ale stării mele.am fost diagnosticata cu tulburare anxioaasa şi atacuri de panică.aş vrea să ştiu cât durează până se naroada efectul zoloftului?îl iau de aproape 2 lunni şi ....mai nimik
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
23-05-2011 19:58 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pana acum ar fi trebuit sa se amelioreze starea dumneavoastra. Mergeti la medic pentru a va reevalua tratamentul.
Andreea (vizitator)


Avatar

--
24-05-2011 17:58 CitatCitat RăspundeRăspunde  
cum se intrerupe zoloftul de 50?il iau de 6 luni si ar trebui intrerupt ,dar cum? nu intentionez sa ma mai duc la medic sa imi spuna cum sa il intrerup..
elena (vizitator)


Avatar

--
10-11-2011 13:59 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Am aproape 11 luni de cand iau zoloft,cate 50 mg in fiecare seara,as vrea sa renunt la administrarea lui,de altfel ma simt mai bine,uneori mai am cate un moment "aiurea",dar incerc sa-l depasesc,fac in paralel si psihoterapie,imi dau seama ca medicamentele nu pot sa te vindece complet.Oare ar fi momentul sa intrerup ?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
11-11-2011 23:00 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Daca dumneavoasra considerati a il puteti interrupe, atunci este un moment bun. Doza trebuie scazuta terptat pe o perioada destul de lunga. Vorbiti cu medicul psihiatru.
Stoica Laurentiu (vizitator)


Avatar

--
11-12-2011 12:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Zoloftul poate creea dependenta consumat peste un an de zile ? Va multumesc !
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
14-12-2011 20:39 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Este putin probabil. Oricum nu dependenta de un medicament sau altul ar trebui sa fie problema dumneavoastra ci excluderea factorilor care au favorizat aparitia tulburarii depresive.
maryo (vizitator)


Avatar

--
16-12-2011 14:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am intrerupt tratametul acum trei saptamani ,si am inceput sa iau in italia zolof sertralina ,iau doza de 50 mg de 3 zile si ma doare stomacul pe fiecare dimineaza cand ma trezesc ,si transpir foarte rau astept raspuns multumesc
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
18-12-2011 23:11 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Poate fi o reactie adversa dar in acelasi timp poate fi si o alta afectiune asociata cre nu are legatura cu acest medicament. Incercati sa vedeti cum va simtiti daca luati un antisecretor gastric.
ana (vizitator)


Avatar

--
20-12-2011 20:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
eu iau xanax si zoloft de 100. este o combinatie periculoasa? daca le iau seara ziua pot conduce? multumesc
geta (vizitator)


Avatar

--
16-02-2012 12:20 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am urmat cu zoloft 50mgsi xanax 0,25mg seara cite 1 acum mi-a recomandat cymbalta 30mg seara un comprimat. cite zile trebuie sa fac pauza inainte de a lua cymbalta? la nevoie pot lua si xanax o,25mg /zi? (am uitat sa intreb medicul) mii de multumiri.
Sorina (vizitator)


Avatar

--
31-07-2012 18:35 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua Mama (80 ani, hipertensiva , cardiaca, rinichi unic) a inceput sa ia Zoloft de 10 zile (acum 50 mg /zi dimineata). Au inceput sa i se umfle rau picioarele si de 2 zile are pierderi de urina. Asociat cu Zoloft i s-a prescris Depakine (1/2 +1/2 pe zi) + Lexotan (1/2+1/2+ 1 pe zi). (Tratamentul este pentru depresie, inlocuind tratamentul anterior cu 2 coaxil + 1 Mirzaten.) Medicul i-a eliminat Depakine din schema de tratament, dar efectele continua.Se poate ca aceste efecte sa fie produse de Zoloft? Multumesc,
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
01-08-2012 22:29 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Este posibil sa fie de la oricare din ele. Trebuiesc luate prin eliminare.
CRISTINA (vizitator)


Avatar

--
02-09-2012 23:15 CitatCitat RăspundeRăspunde  
IAU DE O LUNA ZOLOFT PT ATAC DE PANICA. VA ROG DACA PUTETI SA-MI SPUNE-TI CE PERIOADA TREBUIE URMAT TRATAMENTUL SI DACA DA DEPENDENTA. MULTUMESC.
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
02-09-2012 23:34 CitatCitat RăspundeRăspunde  
tratamentul trebuie urmat cat mai putin, si anume il opriti cand va simtiti in stare sa faceti fata atacurilor fara medicatie. veti reusi daca mergeti si la psihoterapie, sa va bazati pe medicatie exclusiv este o greseala.
da, da dependenta...
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.