suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Subiect: DUPHASTON 10 mg
Pagina 1 din 1712345 > >>
Autor Mesaje
Karla (vizitator)


Avatar

--
19-10-2010 16:51 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Poate cauza cresteri in greutate?
gina (vizitator)


Avatar

--
24-10-2010 11:16 CitatCitat RăspundeRăspunde  
e mult 4 comprimate de duphaston pe zi la inceputul sarcinii
Irina T Utilizator offline


Avatar

--
10-12-2010 12:10 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Urmez un tratament cu Duphaston 2/zi din ziua 11 pana in ziua 25 a CM pentru ovare micropilichistice si infertilitate. Pana acum 2 luni aveam un ciclu regulat de 28 zile, dar de 2 luni imi vine in ziua 25. Nu am ajuns inca la medic. Daca se poate un sfat....
Ana (vizitator)


Avatar

--
17-12-2010 07:13 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua... am inceput tratamentul cu duphaston ptr o infectie la un ovar.. si de la prima pastila mi`au aparut reactiile adverse...imi puteti spune ce tratament as putea lua ?
cristina (vizitator)


Avatar

--
17-01-2011 12:50 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ce reacti adversew tio aparut?:((
Ana (vizitator)


Avatar

--
17-01-2011 13:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Mai multe..ameteala,dureri de cap de dinti,stare acuta de lesin..mai pe scurt am ajuns la spital din cauza lui
LIVIA (vizitator)


Avatar

--
10-02-2011 16:17 CitatCitat RăspundeRăspunde  
folosirea lui duce la cresterea in greutate am 47 ani?
Anca (vizitator)


Avatar

--
19-02-2011 14:59 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna!Ce înseamna S si 155 pe pastilute? Trebuie luate într-un mod anume? :(
simscha (vizitator)


Avatar

--
27-03-2011 22:27 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna! iau Duphaston timp de 6 luni,10 zile pe luna,intre !6-25 zi.Am 47 ani.Acest medicament ma poate ingrasa? multumesc :)
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
29-03-2011 20:37 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Doar daca mancati mai mult prin cresterea poftei de mancare. Daca in aceste 6 luni nu s-a intampplat nimic nu cred ca e cazul sa va faceti griji.
simscha (vizitator)


Avatar

--
30-03-2011 09:06 CitatCitat RăspundeRăspunde  
:) multumesc pt.raspuns! Abia l am inceput:)
simona (vizitator)


Avatar

--
27-04-2011 18:29 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna! Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat..am 43 de ani, de circa 6 luni nu mai am ciclu, am luat o luna duphanston la sfatul medicului spunandu-mi ca imediat dupa ce iau timp de 10 zile o sa-mi vina dar nu s-a intamplat asa
adyta25bruneta@yahoo.com (vizitator)


Avatar

--
08-09-2011 08:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna am luat duphaston timp de sase zile ca nu-mi mai venea menstuatia pt ca renuntasem la anticonceptionale.vreau sa stiu daca in momentul in care am o sangerare trebuie sa renunt la duphasto?
andrey (vizitator)


Avatar

--
13-11-2011 16:17 CitatCitat RăspundeRăspunde  
kat costa
mariana k (vizitator)


Avatar

--
10-12-2011 07:03 CitatCitat RăspundeRăspunde  
trebuia sa-mi vina ciclul de citeva zile ,dar nu s-a intimplat asa .am devenit nervoasa ,speriata la gindul k am ramas gravida{cu toate ca sotzul m-a ferit de aceasta }am facut un test si a iesit negativ,o colega de servici recomandindu-mi duphastonul asta.nu e prima data knd mi se deregl.ciclul,as vrea sa stiu dak acest medicament da rezultate si ce inseamna in prospectul medicam.:"tratamentul iminentei de avort si a avortului habitat".daca poate cineva sa-mi dea o explicatie intr-un limbaj pe care sa intzeleg si eu .va multumesc!
simona (vizitator)


Avatar

--
11-01-2012 20:48 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am citit aceste articole si vreau sa-i raspund marianei ca si eu am patit asa crezand ca sunt insarcinata dar nu sunt. mi s-a recomandata duphastone sa imi vina ciclul in continuare.imi este putin teama de efectele adverse. dar am auzit ca este ff. bun
madalina (vizitator)


Avatar

--
16-01-2012 16:06 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua am avut ultima menstruatie pe data de 29 noiembrie 2011.nu stiu ce sa fac am DUPHASTON 10 mg , dar imi este frica sa-l iau am 18 ani si nu am facut nici un avort.Ce ma sfatuiti sa fac domnule doctor?
Iulia Utilizator offline


Avatar

--
22-01-2012 00:55 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna seara!nu mi-a mai venit menstruatia de 2 luni de zile.Am fost la medic..mi-a prescris duphaston (5 zile cate 2 pastile).Eu am mai luat acest tratament si acum 4 ani de zile pt reglarea menstruatiei si nu am mai avut probleme deloc pana acum.Atunci datorita lor am facut candidoza pe care am tratat-o,insa mereu am probleme cu candidoza.Acum...am 3 zile de la terminaarea tratamentului si astept sa imi vina!Insa problema este urmatoarea...k iar am facut candidoza si am nistescurgeri, usturimi,mancarimi groaznice.Intrebarea mea este urmatoarea : Acest lucru poate duce la intarzierea menstruatiei?Daca de maine incep un tratament cu flucovim 150 si ovule pt tratarea candidozei va duce la intarzierea menstuatiei??Mentionez k mi-au aparut mici cosulete pe fata(niciodata nu am avut cosuri,nici macar unul).Intru in a 4 zi dp terminarea tratamentului cu flucovim si inca nu mi-a venit..si imi e teama k datorita scurgerilor,mancarimilor..sa nu imi mai vina nici luna asta!Astept un raspuns.Va multumesc!
AnA (vizitator)


Avatar

--
13-02-2012 16:44 CitatCitat RăspundeRăspunde  
dupa tratamentul prescris de medic cu didrogesteron (duphaston 10 mg) la cat timp dupa incheierea tratamentului apare menstruatia?
loredana (vizitator)


Avatar

--
25-02-2012 19:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
mi s-a recomandat duphaston 4 pe zi am luat 2 la 13:30 si 2 la 19:30 ... e in regula? am inceput tratament pt a-mi intrerupe sangerarea vaginala uterina din a 6 zi de menstruatie
Pagina 1 din 1712345 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.