suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri:9:00-17:00)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Forum Medipedia  


 
Intrebari si raspunsuri  


 
Sortare:
Subiect: SPITOMIN 5 mg
Autor Mesaje
danut serban (vizitator)


Avatar

--
08-02-2011 21:44 CitatCitat RăspundeRăspunde  
ce anseamna spitomin
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
10-02-2011 20:10 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Este un medicament folosit in tratamentul tulburarilor anxios-depresive.
irina (vizitator)


Avatar

--
25-02-2011 12:22 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am facut tratament cu spitomin si lexotanil in 2009. am intrerupt tratamentul si acum l-am reluat la indicatia medicului. am pastrat medicamentele in alte recipiente si nu mai am ambalajul lor, deci nu stiu termen de valabilitate. cam cu cat timp sunt ele introduse in farmacii? adica pot sta mai mult de 3-4 ani sa nu se vanda? calculand 5 ani, sa zicem ca ar expira anul acesta, deci ar fi fost fabricate in 2006, ar fi posibil sa fi fost de 3 ani in farmacie? stiu ca e cam stupid, dar medicamentele sunt scumpe si nu prea mi le permit, iar medic de familie deocamdata nu am
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
25-02-2011 21:13 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu va pot recomanda sa continuati tratamentul, este posibil sa fie expirate.
bevi (vizitator)


Avatar

--
04-05-2012 18:49 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Bună ziua, Domnule Doctor,
De 6 ani de zile iau Serlift 50 mg, câte una seara. La început am luat și Rivotril, dar foarte puțin timp. Stările de anxietate nu au dispărut, am avut doar ” pauze” scurte. Mă îngrijorez pentru toate, și atunci simt un nod în gât, nu am răbdare pentru nimic, nu pot mânca ... în fine, mă simt tare prost. Și aceste stări apar în fiecare zi, aproape până spre seară. Azi mi-a prescris medicul specialist încă 25 mg de Serlift dimineața, și 3x1 Spitomin de 5 mg. Medicul de familie îmi spune, să nu iau Spitomin de trei ori pe zi, pentru că mă face legumă. Ce părere aveți? Vă mulțumesc foarte mult!
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
07-05-2012 21:12 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu sunt de acord cu medicul de familie, nu trebuie sa va afecteze viata de zi cu zi.
bevi (vizitator)


Avatar

--
17-05-2012 12:16 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Vă mulţumesc, m-aţi liniştit. De ieri iau Spitomina, nu m-a afectat până acum. Sper să pot scăpa astfel de gânduri negre care mă urnăresc (bazate pe situaţie reală: probleme cu unul dintre copiii mei majori). O zi bună Vă doresc!
doina (vizitator)


Avatar

--
09-07-2012 10:06 CitatCitat RăspundeRăspunde  
imi cer scuze daca va deranjez cu acest mesaj, am o mare rugaminte la cine ma poate ajuta, sunt diagnosticata cu diabet si in alimentatia mea intra zilnic cate 2 - 3 fructe de grapefruit fie fructul ca atare sau suc de grapefruit; fac atacuri de panica pe temperaturile ridicate de afara, am senzatia de sufocare si simt nevoia sa iau un calmant care sa ma ajute; am discutat cu medicul specialist care mi-a prescris spitomin de 5 mg, insa in prospect am citit cum ca luand acest medicament nu as avea voie sa consum grapefruit sau suc de grapefruit; simt nevoia de a lua un calmant, timp de cativa ani am fost intr-o depresie urmare a pierderii tatalui meu si acum mi-as dori sa folosesc acest calmant pentru a depasi angoasa cu temperaturile ridicate ale verii Va rog din suflet daca ma puteti ajuta. Cu respect,
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
09-07-2012 11:07 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Daca tineti neaparat sa mancati grapefruit si medicamentul v-a fost indicat sa il luati de trei ori/zi, beti sucul sau mancati fructul la jumatatea intervalului dintre administrari.
lili coman (vizitator)


Avatar

--
02-10-2013 21:57 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Stimate domn doctor, va rog sa-mi spuneti daca medicamentul spitomin mai are vreo eficienta pentru matusa mea, care are 85 de ani si tulburari de memorie, dar de cateva saptamani au intervenit si niste halucinatii (i se pare ca vede la fereastra etajului doi capul unui barbat care vrea sa intre peste ea in casa si se sperie foarte tare). Nu are diagnostic de Alzheimer, desi a fost vazuta de doi neurologi care i-au spus ca a avut probabil un accident vascular nedetectat. Starea mentala s-a degradat foarte rapid si momentele de halucinatie alterneaza cu momente mult mai lungi de luciditate, in care incearca sa ne convinga de faptul ca "nu e dereglata". Raman recunoscatoare pentru un raspuns.
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
06-10-2013 22:15 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu cred ca va fi eficient,ar trebui sa faceti un consult de specialitate.
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
06-10-2013 22:15 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu administrati medicamentul fara prescriptie.
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea

Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com

Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.