suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Forum Medipedia Forum Medipedia  
 
Intrebari si raspunsuri Intrebari si raspunsuri  
 
Subiect: anticonceptionale yaz
Pagina 1 din 3123 > >>
Autor Mesaje
Mihaela (vizitator)


Avatar

--
09-09-2011 18:51 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Iau contraceptive yaz de 10 zile si nu a incetat sangerarea, am ameteli , stari de voma, de rau. Am un chist de 6 cm si le iau la indicatia unui medic ginecolog. valoarea CA125 ste 40 . Ar tb sa cntinui sau sa ma operez ?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
20-09-2011 12:00 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Greu de spus care este decizia ce ami buna. Daca nu suportati acest anticonceptional puteti incerca altul la indicatia medicului.
ana maria (vizitator)


Avatar

--
12-10-2011 21:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna seara.
acum 5 ani am fost suspectata de vegetatii, dar pana la urma mi sa zis ca nu am nimic,intre timp doctorii la care am fost nu au vazut nimic deosebit.
saptamana trecuta mi am dat seama ca pe labiile interioare am mici crescaturi daca le pot spune asa, foarte mici.si m am speriat.am fost la un doctor si mia zis ca am vegetatii, si ca trebuie sa ma cauterizeze,dar nu mi a explicat nimic,am cerut si a doua parere si celalalt mia zis ca nu am nimic,ca vroia sa imi ia banii.
intrebarea mea este urmatoarea ce sa fac, si e normal sa am asa ceva pe labiile interioare? trebuie sa fie neteda zona ca sa zic asa?
ana maria (vizitator)


Avatar

--
12-10-2011 21:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
m am uitat pe niste imagini gasite pe net.nici o imagine nu seamana cu ceea ce am eu.ale mele arata ca niste firisoare.nu am mai multe la un loc.din loc in loc cate un furisor daca le pot spune asa
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
13-10-2011 20:33 CitatCitat RăspundeRăspunde  
In mod normal nu ar trebui sa fie asa ceva. Despre ce este vorma chiar nu va pot spune numai pe baza acestei descrieri. Vedeti cum evolueaza in urmatoarea perioada si apoi eventual mai mergeti din nou la alt medic.
andre (vizitator)


Avatar

--
14-12-2011 16:40 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua,am si eu o intrebare iau yaz de 3 ani si ceva si nu am facut pauza de loc,cat de grav este?pot sa continui sau sa ma opresc?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
20-12-2011 16:51 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu este neaparat grav. Ar fi bine totusi sa faceti o pauza de cateva luni.
andreea (vizitator)


Avatar

--
02-02-2012 14:28 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua,
Spunti-mi,va rog,daca yaz in combinatie cu nurofen sau ibuprofen luat in timpul durerilor menstruale ar provoca anumite efecte adverse?
Va multumesc!
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
02-02-2012 23:23 CitatCitat RăspundeRăspunde  
In mod normal nu.
bianca (vizitator)


Avatar

--
31-03-2012 14:23 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua.. am si eu o nedumerire..am fost la ginecologie si miau spus ca am ovare polichistice si mia prescris anticonceptionale yaz. Din prima zi a menstruatiei am inceput un blister..deja is la la 12 tableta si menstruatia nu mia disparut..tot am mici scurgeri..ce sa fac?sa mai continui cu tabletele?va rog ajutati'ma...
Dr.Andrei Penescu Utilizator offline
 
Avatar
--
31-03-2012 17:55 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pentru Bianca:continuati folia si luati niste Duphaston 5 zile(2 pastile pe zi)pentru a se opri sangerarea.
Medic Andrei Penescu
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Bianca (vizitator)


Avatar

--
31-03-2012 20:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
mia dat Duphaston..10 zile..si chiar dupa mia venit menstruatia si am inceput cu yaz..
Dr.Andrei Penescu Utilizator offline
 
Avatar
--
31-03-2012 20:55 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pentru Bianca:atunci continuati.O sa se regleze.Poate fi o mica dereglare care poate fi normala la initierea tratamentului cu anticonceptionale.
Medic Andrei Penescu
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Bianca (vizitator)


Avatar

--
31-03-2012 21:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Va multumesc foarte mult..
Dr.Andrei Penescu Utilizator offline
 
Avatar
--
31-03-2012 22:22 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pentru Bianca:cu mare placere.
Medic Andrei Penescu
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
ana (vizitator)


Avatar

--
16-07-2012 12:44 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua,iau anticonceptionale yaz de 2 luni si incep si al 3 blister,am niste dureri minore de sani dar nu asta e problema,sunt nedumerita in legatura cu produsele lactate daca le pot consuma si daca nu afecteaza cu nimic anticonceptionalele si daca pot consuma asa ceva fara probleme,va multumesc
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
18-07-2012 16:17 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pt ana
Nu aveti interdictie la lactate.
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
cristina Utilizator offline


Avatar

--
27-10-2012 21:08 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna seara
cristina Utilizator offline


Avatar

--
27-10-2012 21:20 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna seara!!de 6 luni iau anticonceptionale yaz si ma simteam bine cu ele!!inainte de a le lua am facut analizele la urina si sange iar doctorul de familie in urma analizelor mi-a prescris aceste anticonceptiionale!!le iau nu ptr a ma proteja de o sarcina dar nu aveam ciclul regulat(din cauza unor diete)am inceput sa le iau acum 6 luni si aveam ciclul in fiecate luna cum incepeam pastilutele albe(placebo)imi venea menstruatia!!tin sa va anunt k lucrez in Italia iar doctorul de familie il am aici!!eu am grija de un batran paralizat si eforturile fizice au fost si sunt mari iar in urma cu 3 luni am avut mari dureri de coloana,insuportabile am fost la doctorul de familie si mi-a prescris ptr 10 zile un tratament ptr coloana(SERACTIL 400 mg)intr-adevar mi-a trecut durerea de coloana iar acum incerc pe cat pot sa evit durerile dar de cand am luat acele medicamentul ciclul menstrual nu mai ini vine deci de 3 luni de cand am luat seractil ciclul nu mai vine chiar daca am fost protejata de la yaz tot am facut 2 teste de sarcina ptr linistea mea si au iesit negative!!Ce pot face??continui sa le mai iau ??fac o pauza??astept un raspuns!!tin sa menitonez ca acum 6 luni am facut analizele si au iesit bune (ininte de a lua anticonceptionalele)am luat 10 zile duphaston(2 pe zi)ca sa imi provoace ciclul apoi am inceput anticonceptinalele din prima zi de ciclul!!sa fac iar analize?sau sa fac pauza si sa iau duphaston iar ptr 10 zile si apioi sa incep iar cu yAZ??ast raspuns URGENT!!MULTUMESC DIN SUFLET
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
28-10-2012 19:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pt cristina
Cred ca este util sa intrerupeti Yazul când Terminati folia si sa asteptati 1 luna.Daca in acest interval nu vine menstra puteti lua Duphaston.
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Pagina 1 din 3123 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.