Subiect: picioare grele dureroase(usturime in talpi)
Autor Mesaje
iulia (vizitator)


Avatar

--
17-11-2011 13:07 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua am 26 ani si as avea o intrebare in legatura cu subiectul care l-am deschis.aceasta senzatie de picioare grele poate fi cauza a circulatiei??si e adevarat ca se poate face tratament cu pentoxifilin?
valcea v. (vizitator)


Avatar

--
06-12-2011 11:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
am 51 de ani si sunt la menopauza de 2 ani cu probleme ginecologice (metroragii, conizatie de col uterin, chiuretaj biopsic) dar cu probleme de lombosciatica, ciocuri pe coloana si mai nou dureri in calcaie, arsuri , usturimi, picioare umflate si dureroase.Am facut 10 zile de fizioterapie (septembrie 2011) cu laser la ambele calcaie si umar drept dar dar fara nici o ameliorare.Ce procesuri terapeutice mai pot face pentru osteofitele de la calcaie????????
Ciuflea Dumitru (vizitator)


Avatar

--
10-12-2011 09:44 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Am 59 De Ani Am picioarele Foarte Reci usturimi in talpi,foarte mari , si picioarele foarte grele si dureroase !!!
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
21-12-2011 17:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Cauzele pot fi foarte multe, vasculare, metabolice sau neuropata de diveste etiologii. Imi este imposibil sa va dau un raspuns clar. In functie de cuza se pot incerca diverse metode terapeutice.
Ciuflea Dumitru (vizitator)


Avatar

--
28-12-2011 21:28 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Dl . Doctor , mentionez ca, usturimea din talpi persista , de mai multi ani de zile dar pana acum , a fost suportabila , si acum a devenit , insuportabila , arsuri foarte puternice in talpi si picioarele , le simt grele parca as avea greutati in ele si in calcaiul la piciorul stang simt in mers ca as avea ceva sub calcai ! Ce Tratament imi puteti recomanda ? Va Rog , Sa Imi Comunicati , la Ce specialitate de medic sa ma adresez . ! Multumesc .!
ispas spilca (vizitator)


Avatar

--
19-02-2012 15:26 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua ma numesc ispas spilca amam 54 ani si as vrea sa va intreb ce sa fac daca ma dor picioarele de la genunchi in jos si am senzatia de usturimi ale talpilorsi tin sa precizez ca am varice.Spunetimi va rog ce remediu este si la ce doctor sa ma duc

Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
23-02-2012 21:45 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Ar fi bine sa ajungeti la un neurolog, acesta dupa excluderea unei patologii de aceasta natura va poate orienta mai departe.
adina (vizitator)


Avatar

--
30-09-2012 21:49 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Am 51 ani nu sunt la menopauza in schimb am dureri groaznice in calcaie cu usturimisi fierbinteli ,nu am nici o modificare la degele de la picioare am facut si infiltratii cu xilina si diprofos dar simptomele continua am facut si radiografii nu sunt cioturi ,am folosit ceaiuri diuretice ,creme,antiinflamatori .Ce pot sa mai fac?
MARICICA PLESCAU (vizitator)


Avatar

--
03-12-2014 01:02 CitatCitat RăspundeRăspunde  
A-SI DORI SA STIU CE TREBUIE SA FAC PENTRU PICIOARE OBOSITE,USTURIMI IN TALPA,GLEZNE SI FOARTE DES VASE DE SANGE CARE MI SE SPARG. AM FACUT ECODOPPLER SI NU PREZINT SIMPTOME DI TROMBOZAVENOASA PROFUNDA. MULTUMESC.
GabiM. (vizitator)


Avatar

--
13-07-2016 12:26 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua,domnule doctor!Aceste afectiuni ale picioarelor nu poat fi de la incaltamintea de foarte proasta calitate,din materiale sintetice pe care suntem obligati sa o purtam?!? Mi-a spus nepotul meu ca la confectionarea acestora,la un oarecare moment (nu-mi amintesc care anume), se foloseste DDT!Acest produs absolut otravitor este interzis prin lege,in tarile Europei de zeci de ani...Va multumesc!
Dr. Vladoiu Mirela Utilizator offline
 
Avatar
--
13-07-2016 20:22 CitatCitat RăspundeRăspunde  

Scris de la 13-07-2016 12:26
Buna ziua,domnule doctor!Aceste afectiuni ale picioarelor nu poat fi de la incaltamintea de foarte proasta calitate,din materiale sintetice pe care suntem obligati sa o purtam?!? Mi-a spus nepotul meu ca la confectionarea acestora,la un oarecare moment (nu-mi amintesc care anume), se foloseste DDT!Acest produs absolut otravitor este interzis prin lege,in tarile Europei de zeci de ani...Va multumesc!


poate fi ceva de cauza alergica

dar nu cred ca este cazul intoxicatiei cu DDT

Dr. Vladoiu Mirela
Medic Specialist MEDICINA INTERNA si ECOGRAFIE GENERALA
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599 Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramures, Vrancea
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com