suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Subiect: DETRALEX(R)
Pagina 7 din 14 << < 56789 > >>
Autor Mesaje
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
07-05-2012 21:14 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Teoretic puteti lua. Inainte de a il lua trebuie sa ajungeti la dermatolog sau la un chirurg vascular pentru a vedea daca va este util.
maty (vizitator)


Avatar

--
30-05-2012 15:33 CitatCitat RăspundeRăspunde  
folosesc detralex de 2 ani imi face bine si ac sunt in pauza dar treb sa reiau tratamentul in cateva zile intrebarea mea este; detralexul care il mai am ac expira in cursul lunii iunie 2012 exista vreun risc daca il folosesc? Multumesc.
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
31-05-2012 19:12 CitatCitat RăspundeRăspunde  
NU este niciun risc atat timp cat este inca in termenul de validitate si a fost pastrat corespunzator..
mihaela (vizitator)


Avatar

--
07-06-2012 20:24 CitatCitat RăspundeRăspunde  
mi s-a prescris detralex ptr niste hemoroizi interni(scaun cu sange rosu si un clon irita) 2 cp de 2 ori pe zi si tanosim 2 cp de 2 ori /zi (dimi si seara) si un unguent de la farmacie,azi am luat doar 1 cp de detralex dimi si la pranz am avut contac sexual normal si mi-a curs sange...este de la detralex?menstra mi-a trecut sapt trecuta...acum seara am mai luat 1 cp ptr ca inca imi e frica sa iau asa multe pastile odata!ce sa fac?????????????
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
07-06-2012 20:29 CitatCitat RăspundeRăspunde  
nu cred ca sangerarea are legatura cu detralexul.Daca aveti sangerari la contact trebuie sa fiti vazuta de un ginecolog.Tratamentul cu detralex trebuie urmat conform recomanfarilor.
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Mihaela (vizitator)


Avatar

--
08-06-2012 11:26 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Va multumesc ptr promptitudinea raspunsului!!!am sa incep sa iau tratamentul asa cum mi l-a prescris dl dr 2 cp detralex X 2 ori pe zi si 2 cp tanosim x 2 ori pe zi si unguentul!Pe mine -a ingrijorat sangerarea aceeea vaginala ,deoarece a coincis cu administrarea primului comprinat de detralex!mentionez k eu sunt mai panicoasa de fel si ma gandesc ca orice pastila noua imi face rau..
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
08-06-2012 13:27 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pt Mihaela
cu Placere.
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
florian (vizitator)


Avatar

--
09-06-2012 14:09 CitatCitat RăspundeRăspunde  
e posibil ca de la detralex sa ma doara adik sa mi se inclesteze maxilarul in partea stanga aproape de ureche?
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
09-06-2012 14:43 CitatCitat RăspundeRăspunde  
nu, e doar o coincidenta.
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
florian (vizitator)


Avatar

--
09-06-2012 16:07 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Multumesc!
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
09-06-2012 18:55 CitatCitat RăspundeRăspunde  
cu placere.
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Daniel David (vizitator)


Avatar

--
24-06-2012 16:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua ! Am luat detralex si dupa 2 saptamani am avut 1 saptamana in care nu am mai avut probleme , dupa care am iesit cu sange dupa ce am consumat niste catina in ziua precedenta .Doctorita mea mi-a redus la 2 pastile pe zi Detralexul dupa o luna de administrare a cate 3. Am vreo speranta sa ma fac bine ... adica sa nu ma mai doara deloc? Si puteti sa imi spuneti daca ceaiul din coaja de Crusin e bun pentru a face scaunul moale ? Am vazut din 2 surse diferite lucruri contradictorii!! Va multumesc mult!!
dr. Oana Iordache Utilizator offline
 
Avatar
--
24-06-2012 18:00 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pt daniel david
teoretic daca tratamentul este corect administrat ar trebui sa va amelioreze durerile .De disparut de tot nu cred.Legat de ceaiul de crusin acesta are efect laxativ puternic .
Medic Oana Iordache
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Irina (vizitator)


Avatar

--
27-06-2012 17:52 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua! Am 33 de ani si mi se umfla picioarele de multi ani, mai ales la caldura, chiar daca port incaltaminte cu talpa joasa. Am considerat ca si faptul ca fumez poate fi o cauza si nu am facut tratament pana acum, doar am folosit diverse unguente.
De 3 luni insa, se umfla foarte tare si ma dor. Piciorul stang se umfla mai mult decat piciorul drept si doare mai tare. Am fost la doctor si mi s-a spus ca am sindromul "picioarelor obosite" si mi s-a recomandat sa stau cu ele intinse. Dimineata ma simt mai bine dar in timpul zilei picioarele se umfla si dor. Credeti ca tratamentul cu Detralex m-ar ajuta? Cat timp ar trebui sa-l iau?
Multumesc!
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
27-06-2012 18:04 CitatCitat RăspundeRăspunde  
nu luati fara recomandare medicala!
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
ion popescu (vizitator)


Avatar

--
27-06-2012 21:50 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua! As dori sa stiu daca in perioada tratamentului cu detralex, pot servi o bere sau un pahar de vin, in prospectul medicamentului nu am gasit nici o informatie referitor la alcool. Va multumesc.
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
28-06-2012 19:02 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Medicamentul in sine nu pune neaparat probleme, in schimb boala care a determinat administrarea acestui medicament ar putea.
ana (vizitator)


Avatar

--
29-06-2012 22:14 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Iai detralex ptr hemoroizi si tarosin cate 4 pastile pe zi din fiecare si a inceput sa ma doara stomacu,pot lua si un omeran sau debridat,?si daca da cum il iau knd ma doare sau dimineata.?multumesc
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
29-06-2012 22:32 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Puteti lua Omeran dimineata.
ana (vizitator)


Avatar

--
30-06-2012 11:15 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Multumesc!
Pagina 7 din 14 << < 56789 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.