suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Forum Medipedia Forum Medipedia  
 
Intrebari si raspunsuri Intrebari si raspunsuri  
 
Subiect: Aspacardin + Magneziu
Pagina 1 din 41234 > >>
Autor Mesaje
Iarina (vizitator)


Avatar

--
24-05-2009 22:49 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Imi puteti spune va rog daca se poate lua aspacardin in acelasi timp cu suplimente de calciu si magneziu, tinand cont ca pe prospect scrie ca aspacardinul oricum contine magneziu? Va multumesc
Dinu D. Utilizator offline
 
Avatar
--
25-05-2009 14:28 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Aspacardinul contine magneziu si potasiu. Puteti sa mai adaugati suplimente de calciu fara magneziu. Sau sa luati o doza mica de aspacardin (1-2 cp/zi) si sa adaugati acele suplimente de calciu+magneziu. Dar pentru ce le luati?
Elena (vizitator)


Avatar

--
08-03-2010 23:17 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Am fost diacnosticata cu spasmofilie severa mi sa recomandat calciu lactic aspacardin si aspenter.Credeti ca este un tratament potrivit??Daca nu, ce ar trebui sa iau?
Dinu D. Utilizator offline
 
Avatar
--
10-03-2010 17:02 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Pe baza caror investigatii vi s-a pus diagnosticul de spasmofilie severa ? Ce valori aveti la Ca seric , Ca ionic si Mg seric ?
liliana (vizitator)


Avatar

--
23-08-2010 13:51 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua, am si eu o intrebare: sufar de atacuri de panica si de cite ori iau aspacardin constat ca-mi face bine, parca ar fi medicamentul miracol. se poate sa am si probleme cu inima? de fapt, medicamentul asta este pentru tratarea bolilor de inima? cum actioneaza exact?
M.G. Utilizator offline
 
Avatar
--
23-08-2010 22:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Prin aportul de magneziu si potasiu Aspacardin mentine echilibril ionic si enzimatic la nivelul fibrei miocardice, optimizand aportul de oxigen.
maria (vizitator)


Avatar

--
08-09-2010 08:14 CitatCitat RăspundeRăspunde  
folosesc vasilip rytmomorm bisoprom pot sa iau si aspacardin
M.G. Utilizator offline
 
Avatar
--
08-09-2010 13:16 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Da.
mihaela (vizitator)


Avatar

--
28-06-2011 14:46 CitatCitat RăspundeRăspunde  
de cateva zile ma tine ca o gheara in zona inimii sii am luat un aspacardin dimineata iar pe la pranz am luat un magne forte plus un aspacardin mentionez k de cateva zile am aflat k sunt si insarcinata ce ma fac? multumesc
Dinu D. Utilizator offline
 
Avatar
--
09-07-2011 08:48 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Cel mai probabil durerea nu este de la inima. Dar mergeti la un consult la medicul de familie.
mimi (vizitator)


Avatar

--
30-07-2011 21:10 CitatCitat RăspundeRăspunde  
BUNA . tatal meu are diabet si de cv timp simte ca se sufoca , are tahicardie , si o stare de neliniste am zis sa ia cite un aspacardin credeti ca merge daca are diabet el avind 59 de ani
dumitrita (vizitator)


Avatar

--
30-07-2011 21:13 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna . Am 34 de ani si de 6 ani am spasmofilie , mai fac atacuri de panica citeoda si sunt clausfobica dar petesc noaptea si nu am aer simt ca nu pot respra si ma doare si in piept .Am facut electrocardiocord si nu am nimic la inima sa fie din cauza lipsei de calciu ? Ddaca iau calciu cu magneziu si zinc pot lua si cite un aspacardin ?
Nicu (vizitator)


Avatar

--
09-11-2011 13:34 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua .Din 05 2010 am HTA iar doctorul cardiolog mi-a recomandat dimineata o pastila tertensif[1,5mg] l-a pranz o pastila aspenter si o pastila prestarium de 5 mg iar seara o pastila nebilet de 5 mg .De 2-3 zile respir greu din piept obosesc nu am pofta de mancare am palpitatii mai rare.Pot sa folosesc cate o pastila de aspacardin . Am 57 ani. Intru foarte repede in panica.
Va multumesc.
Neta (vizitator)


Avatar

--
09-11-2011 13:52 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua. Am 54 ani si cam de un an si jumatate am intrat in menopauza si se manifesta prin transpiratie,caldura in cap.De vreo 8-9 luni folosesc CHIMACTOPLANT exact ca in prospect dar nu m-ia dat nici o ameliorare.Va rog sa-mi spuneti ce mai pot face.
Va multumesc.
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
17-11-2011 15:54 CitatCitat RăspundeRăspunde  
-pentru Nicu: Puteti folosi Asparcardin dar nu aceasta este solutia. Ar fi bine sa vorbiti si cu un psihiatru.
-pentru Neta: Ar fi bine sa ajungeti la un edocrinolog care sa decida, in functie de patologia asociata, daca este necesar sau nu tratametnul hormonal de susbstitutie.
maria (vizitator)


Avatar

--
22-12-2011 09:51 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua.am 53 ani .De o luna de zile ma tine ca o ghiara la inima si intepaturi.Am facut ekg aiesit bine proba de efort la care au iesit estrasistole rare .Iau concor 2,5 unul dimineata si aspenter la pranz,dar tot mai simt acele intepaturi si dureri.As dori sa stiu daca pot lua aspacardio omega 3+coenzima q10 si daca este bun acest medicament pentru mine?MULTUMESC.
Sim (vizitator)


Avatar

--
29-05-2012 11:48 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua.Am 29 de ani. Cand presiunea atmosferica este scazuta sau cand este inaduseala imi este foarte greu sa respir si simt nevoia sa casc mereu. Nu pot face analize, pentru ca ultima data am avut o cadere urata de calciu si numai gandul de a merge sa imi ia sange, imi face rau. Stiu ca nu puteti da sfaturi, fara analize in prealabil, insa eu am inceput sa iau magnerot (2 pe zi) si un complex de vitamine B (1 pe zi) si voiam sa va intreb daca pot lua si aspacardin ca sa pot respira mai usor.
Acum 4 ani am avut aceleasi simtome si la analize nu a iesit decat o lipsa de magneziu, adica era cam la limita.
Tin sa mentionez ca am cateodata si o stare de sperietura si ma sperii de orice.
Multumesc frumos.
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
29-05-2012 15:39 CitatCitat RăspundeRăspunde  
nu, aspacardinul cam tot electrolitii aia ii contine. eu zic sa va ganditi daca nu suferiti de atacuri de panica si sa gasiti o rezolvare nemedicamentoasa la acestea. un psiholog v-ar ajuta mult.
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
nico (vizitator)


Avatar

--
31-05-2012 17:40 CitatCitat RăspundeRăspunde  
31-05-2012 17:36 Citat Răspunde
Buna ziua,
Am un baiat de 13,7 ani si in urma ecocardiogramei doctorul a scris la rezultate:
-sindrom hiperkinetic
-refulare mitrala gr 2
-refulare tricuspida gr1
Cand am cerut explicatii mi-a spus ca este sanatos ,ca asa aparla adolescenti ,dar i-a scris scutire ed fizica pt 2012-2013.
Eu nu mai inteleg nimic si sunt ff ingrijorata .
Va rog sa ma lamuriti dvs un pic!
Multumesc anticipat.
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
31-05-2012 20:28 CitatCitat RăspundeRăspunde  
poate a cerut baiatul scutire de la sport.

intr-adevar nu e nimic grav, dar exista un grad de insuficienta mitrala care normala e I, la baiat e II. asa o fi la adolescenti, nu sunt cardiolog. eu zic asa, sa nu fiti ingrijorata, dar sa-i explicati baiatului ca are voie sa faca sport, dar sa nu exagereze. o sa mergeti la control cand v-a chemat si o sa mai intrebati atunci.
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
Pagina 1 din 41234 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.