suport@medipedia.ro 021.242.04.28 (Luni-Vineri: 8:00-16:30)
Unde caut?
  • Tot continutul
  • Articole
  • Dictionar
  • Forum
  • Unitati medicale
Forum Medipedia Forum Medipedia  
 
Intrebari si raspunsuri Intrebari si raspunsuri  
 
Subiect: CIPRALEX 10 mg
Pagina 6 din 11 << < 45678 > >>
Autor Mesaje
laura (vizitator)


Avatar

--
28-02-2012 20:04 CitatCitat RăspundeRăspunde  
multumesc , dle dr. Petre
alex x (vizitator)


Avatar

--
08-03-2012 14:25 CitatCitat RăspundeRăspunde  
i-au cipralex de 1 luna de zile in urma stoparii consumului de droguri psihedelice (ketamina lsd magic etc,nu heroina !) , i-au intre 60 si 80 nmg pe zi si numai simt nevoia de a lua droguri,este bine ce fac?imi poate provoca neplaceri mai mari decat consumul de ketamina (in special) ? va multumesc
magda (vizitator)


Avatar

--
28-03-2012 10:05 CitatCitat RăspundeRăspunde  
eu am atacuri de panica,tulburare anxioasa si mi s-a prescris cipralex cu xanax,apoi arketis,apoi anxiar cu encephabol 20 zile pe luna cu 10 zile pauza pt 3 luni.am luat anxiar doar 20 de zile,dar nu ma simt bine si un alt medic psihiatru mi-a dat persen forte si sa fac psihoterapie,mi-a spus ca medicamentele nu-si au rostul.eu am facur psihoterapie dar fara rezultat,acum fac iar,dar nu sunt bine.va rog dati-mi un sfat trebuie sa iau medicamente?nu mai stiu ce sa fac.va rog mult.
Dr.Daniela Stelea Utilizator offline
 
Avatar
--
28-03-2012 13:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
pentru alex x: nu, dar la un moment dat va trebui sa renuntati si la acestea din urma.

pentru magda: puteti lua medicatia recomandata pana obtineti un control prin psihoterapie, daca atunci cand ati luat medicatia ati obtinut rezultate. se poate si fara medicatie, cum v-a sfatuit ultimul medic, depinde de fiecare pacient cum si cat de repede raspunde la restul metodelor.
succes! o sa reusiti!
Medic Daniela Stelea
Medcenter (www.medcenter.ro) - Info line 0800-800-599
Consultatii si investigatii in Bucuresti, Braila, Buzau, Cluj, Constanta, Galati, Iasi, Maramaures, Vrancea
magda (vizitator)


Avatar

--
29-03-2012 08:18 CitatCitat RăspundeRăspunde  
nu am luat nici cipralex,nici arketis,mi-a fost teama,fiindca am intalnit alti medici care mi-au spus ca astea sunt tratamente tari.am luat doar anxiar 20 de zile si xanax jum de 0.25/zi cateva luni.psihoterapeutul mi-a spus sa incerc la un medic homeopat,sincer nu stiu daca asta ajuta.sun asa intr-o ceata totala nu stiu sa incep cu cipralex sau arketis sau sa incerc ceva naturist?
gaby 69 (vizitator)


Avatar

--
29-04-2012 19:38 CitatCitat RăspundeRăspunde  
sunt intratament cu cipralex de 10 zile. dupa amiaza imi scade tensiunea la 8 cu 5 si pulsul la 50. sunt oare efecte ale cipralexului? eu sunt usor hipertensiva.
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
01-05-2012 00:10 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Poate fi o reactie adversa a medicametului dar nu este neaparat. Daca fenomenul a aparut de la initierea tratamentului si simptomele sunt suparatoare ar fi bine sa vorbiti cu medicul psihiatru pentru a va schimba tratamentul.
laura mattei (vizitator)


Avatar

--
02-05-2012 18:01 CitatCitat RăspundeRăspunde  
buna ziua fiti amabili doresc sa stiu ceva...iau Ciralex de cca 2 saptamini deoarece eu am fost diagnosticata cu o tulburare depresiva si anxioasa ...inainte timp de 8 ani am tot luat Zoloft si Seroxat ma.m simtit binisor dar nu asa limpede in modul de gindire si uitam mereu de aceea m.am gindit sa schimb medicamentul sa vad poate o fii mai bun...dar de cca 2 zile ma simt obosita si de cite ori ma intorc in pat am o ameteala trementa...doresc o lamurire ...multumesc
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
02-05-2012 18:57 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Din pacate nu va pot lamuri, faptul ca aveti o ameteala la intoarcerea in pat nu insemna neaparat nici ca aveti o afectiune anume si nici ca aceasta este secundara tratamentului. Trebuie sa vorbiti cu medicul psihiatru.
albinuta Utilizator offline


Avatar

--
04-05-2012 21:09 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Fratele meu are 57 de ani, a facut tratament cu cipralex si xanax un an de zile pentru tulburare anxioasa si s-a simtit bine. Acum medicul i-a redus cipralexul la 1 pe zi. El mai are obiceiul sa bea alcool, iar de un timp , bea si alcool si ia cipralex .. Nu se mai simte bine acum. I-au revenit iar starile dinaintea tratamentului, transpiratii, dureri in piept, greata, lipsa poftei de mancare. Medicul lui nu stie ca bea, el nu ii spune. Ce pot sa fac pentru el?
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
07-05-2012 22:13 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Ce altceva puteti face decat sa il convigeti ca nu este bine sa bea. Eventual daca este de acord sa mearga la un psiholog.
Rubby (vizitator)


Avatar

--
25-05-2012 20:02 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Buna ziua! Am si eu o problema, am fost diagnosticata cu anxietate+depresie majora si iau anxiar si cipralex de aproape 3 luni, ma duc si la psiholog de asemenea. Am doar 18 ani, dar din pacate anxietatea nu ma lasa sa duc o viata normala, iar sfaturile gen" trebuie sa te controlezi, autosugestia te poate ajuta" nu au efect. Ideea este ca cipralex pentru mine nu are efect si deja de 2 zile nu-l mai iau pentru ca nu mai vreau, il consider inutil avand in vedere ca il iau de aproape 3 luni, si nici dependenta nu mi-a provocat, dar despre anxiar nu pot spune acelasi lucru..de cand iau anxiar sunt alt om, inainte tremuram la liceu, aveam emotii, imi era frica de oameni, credeam la un moment dat ca o voi lua razna de la atata frica si mai ales de la tremuratul capului care ma termina pur si simplu. Dar de cand iau anxiar capul nu mi-a mai tremurat si la liceu ma port normal in sfarsit, si mai bine de atat, pot privi oamenii in ochi, cat am asteptat asta! Doar ca daca exista o zi in care nu iau anxiar sunt la fel de emotiva ca la inceput, deci fara anxiar sunt la fel..la mine anxiar isi face efectul in 10 minute ceea ce a socat-o pe psiholoaga mea, pentru ca s-a mirat ca isi face atat de rapid efectul..acum intrebarea mea este urmatoarea: IN CAT TIMP ISI FACE ANXIAR DEFAPT EFECTUL? OARE SA FIE EFECTUL PLACEBO LA MINE? As dori din suflet un raspuns concret, va rog din suflet, va multumesc!
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
25-05-2012 20:51 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Chiar daca acele 10 minute sunt destul de putine, este posibil ca o doza importanta sa se absoarba chiar si in acest timp. Timpul de absorbie poate diferi mult de la pacient la pacient.
Cu siguranta totusi intervine si efectul placebo.
criss (vizitator)


Avatar

--
18-06-2012 23:45 CitatCitat RăspundeRăspunde  
care sunt efectele combinarii cipralexului cu metoprolol?multumesc
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
19-06-2012 20:08 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Asocierea nu pune probleme.
Neo (vizitator)


Avatar

--
29-06-2012 16:56 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Se poate combina Cipralex cu Propranolol, sau efectele sunt periculoase? Multumesc anticipat!
Dr. Petre Utilizator offline
 
Avatar
--
29-06-2012 21:53 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Asocierea nu pune probleme, atat timp cat ambele sunt necesare.
Octavian (vizitator)


Avatar

--
06-07-2012 14:30 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Salutare tuturor,
Eu iau cipralex de 2 ani,am inceput cu 0,5mg in prima si a doua sapt,dupa care am urcat la 10mg timp de cateva luni,dupa care inca o treapta si am ajuns la 15mg pe zi.Din ianuarie am scazut doza la 10 mg si o tin si in prezent.Vroiam sa mentionez faptul ca absolut nimeni care incepe tratamentul cu Cipralex nu o sa simta nici o ameliorare in primele 2 sapt - o luna.Actioneaza mai greu dar efectul cel putin la mine a fost garantat dupa aproape 2-3 luni tin sa precizez ca m-am simtit complet refacut,eu am fost diagnosticat cu "depresie anxioasa"
Asa ca cei care incep tratamentul,ii sfatuiesc sa aibe rabdare,lucrurile nu se vor schimba peste noapte.Trebuie sa aveti incredere in medicament si cel mai mult in dvs.
Zilele acestea trebuie sa imi fac din nou programare sa imi mai scada doza la 0.5mg cu cat am inceput..si sper din tot sufletul ca ceea ce mi sa intamplat sa nu recidiveze si sa nu se intample nimanui.Va salut pe toti si va doresc insanatosire grabnica!
Daca cineva simte nevoia sa discute cu mine,ma gaseste la id de mess : cappiati
Alina Lebidov (vizitator)


Avatar

--
26-07-2012 23:58 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Nu stiu daca va mai este de folos ceea ce postez (judecand dupa data postarii dvoastra.), insa din primele topicuri pe care le-am citit nu am gasit nici o recomandare pentru psihoterapie!!! Cipralexul este un medicament recomandat in anxietate, afectiune de ordin psihologic. Fara a comenta utilitatea/efectele secundare ale tratamentului medicamentos, fac precizarea ca pentru tratarea CAUZELOR declansatoare si de mentinere ale anxietatii se recomanda psihoterapia. In felul acesta se lucreaza pe factorul psihologic implicat in mod dominant in aceste tipuri de afectiuni ale sanatatii mentale.
Nu mi-as putea asuma recomandarea de a renunta la tratamentul prescris de un medic psihiatru, de aceea recomandarea mea este psihoterapia, ca tratament complementar,mai scumpa decat medicamentele, insa fara efecte adverse si cu sanse mult mai reduse de remisie a bolii.
Anxietatea este tratabila.
Toate cele bune!
DAniel M (vizitator)


Avatar

--
09-08-2012 11:42 CitatCitat RăspundeRăspunde  
Va rog sa-mi spuneti daca Cipralex are efecte negative asupra unei viitoare sarcini la femeie sau daca exista reactii adverse dupa consum indelungat. Va multumesc. Daniel
Pagina 6 din 11 << < 45678 > >>
Citeste si:

Răspuns rapid
toggle
  Nume afişat:
Subiect:
Conţinut:

Introduceti codul de mai sus:

Trimite
Prin publicarea acestui mesaj confirmati ca ati citit si sunteti de acord cu termenii si conditiile Medipedia: Termeni si conditii
Active Forums 4.2
NOT LICENSED FOR PRODUCTION USE
www.activemodules.com
Copyright © 2014 Info World. Termeni si conditii.